Hieno -72 sleeper...
Kiva raaseri  
			
			
									
									-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
						9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
- 
				Puistokemisti
 - "Hirsch"
 - Viestit: 801
 - Liittynyt: Ma Joulu 27, 2004 13:14
 - Paikkakunta: Lappeenranta
 
Eikös 72 vuoden 99:ssä ole alunperin triumph-kone, joka tuottaa jotain 94hp paikkeille tehoa? Eihän siihen silloin voi sen 20% säännön mukaan laittaa 145hp turbokonetta, vai olenko väärässä?
Edit: ja mielestäni Yrjömäki kertoi, että tällaista ei saa rekisteriin, muut kyselivät miksei tällä saa ajaa? Ajaahan saa, esim. radalla, eikös?
 
Älkää nyt tunkeko herneitä nenään eikä mihinkään muuallekaan..
			
			
									
									Edit: ja mielestäni Yrjömäki kertoi, että tällaista ei saa rekisteriin, muut kyselivät miksei tällä saa ajaa? Ajaahan saa, esim. radalla, eikös?
Älkää nyt tunkeko herneitä nenään eikä mihinkään muuallekaan..
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
						Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
- 
				Saippualaatikko
 - "Ruisku"
 - Viestit: 105
 - Liittynyt: Pe Kesä 03, 2005 11:13
 - Paikkakunta: Helsinki
 
Juu triumphin kone on, mutta mitäs rakenteellisia eroja b-koneellisilla ja Triumphin koneella varustetuilla autoilla on? Ainakin jarrut ovat erilaiset. Sitä vaan, että jos tuon muuttaa b-koneella varustettua vastaavaksi, niin pitäisi mennä ihan muutoskatsastuksella. Ainakin tämän kuvan olen saanut.
nimim. tuollaisesta jo jonkin aikaa haaveillut
			
			
									
									nimim. tuollaisesta jo jonkin aikaa haaveillut
Se mikä taidoissa hävitään, se jääräpäisyydessä voitetaan.
						Muutosprosentit menee muuten melko heilahtamalla yli 50....Saippualaatikko kirjoitti:Juu triumphin kone on, mutta mitäs rakenteellisia eroja b-koneellisilla ja Triumphin koneella varustetuilla autoilla on? Ainakin jarrut ovat erilaiset. Sitä vaan, että jos tuon muuttaa b-koneella varustettua vastaavaksi, niin pitäisi mennä ihan muutoskatsastuksella. Ainakin tämän kuvan olen saanut.
nimim. tuollaisesta jo jonkin aikaa haaveillut
Meneekö se näin, kun kyseisen vuosimallin autoa ei vielä turbolla ole saanut?gls kirjoitti:eikö tuo 20% tehonlisäys sääntö lasketa mallisarjan tehokkaimman mallin mukaan, eli tässä tapauksessa 99 turbon?
vai onko näin Yrjömäki?
Edit: OT: tarvitseeko mun muutoskatsastaa 99:n kevennetystä takapöntöstä (sisukset poistuneet) aiheutunut pörinä?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
						Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI