Eli muistelisin, että aiemmin oli puhetta, jotta Speedpartsin boxin omaavat voivat vaihtaa boxin Maptunin boxiin ja huomattavalla alennuksella....mikähän tämän tarjouksen tarkempi sisältö oli ?
Mietin tuota koko pakoputken vaihtamista 3-tuumaiseen ja tsekkasin Maptunin paketteja, jolloin about 14.000 Skr olisi em. putken sisältävä Steg-3 paketti. Tehoakin löytyisi 270 hp. Tällä hetkellä mulla on SP:n steg-1.
Tosin empä tiiä mitä automaattilaatikko tykkää noista steg-3:n tarjoamista heposista ; ) Onko kellään kokemusta ? Auto siis Saab 9000 2.3 T -96.
t:kapsu
Vieläkö Maptunilla on tarjous ?
Re: Vieläkö Maptunilla on tarjous ?
Softista saa -40% pinnaa, jos on toisen putkan ECU. Tämä -40% ei siis koske muuta kuin softia.kapsu kirjoitti:Eli muistelisin, että aiemmin oli puhetta, jotta Speedpartsin boxin omaavat voivat vaihtaa boxin Maptunin boxiin ja huomattavalla alennuksella....mikähän tämän tarjouksen tarkempi sisältö oli ?
Mietin tuota koko pakoputken vaihtamista 3-tuumaiseen ja tsekkasin Maptunin paketteja, jolloin about 14.000 Skr olisi em. putken sisältävä Steg-3 paketti. Tehoakin löytyisi 270 hp. Tällä hetkellä mulla on SP:n steg-1.
Tosin empä tiiä mitä automaattilaatikko tykkää noista steg-3:n tarjoamista heposista ; ) Onko kellään kokemusta ? Auto siis Saab 9000 2.3 T -96.
t:kapsu
-10% tulee klubialennusta, tämäkin vain softista.
Tarjouksien voimassaolosta minulla ei ole tietoa.
Edit, tuolla taustoja
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0
500whp.net member
500whp.net member
Jos ruotsii ymmärtää niin tuolla aiheesta lisääNG900T kirjoitti:freetusta puheenollen, viimeisimmissä(?) bilsportin taka-aukeemalla oli kuva kolmesta maptun hemmosta, liekö joku niistä sitten hän -> seuraavassa numerossa olis niistä jotain juttua. Mitään en kyllä siitä tekstistä ymmärtäny, jotain maptun juttua ja kovia saabeja

Eli kolme Maptunattua tonnaria, ilmeisesti omistajat ovat Tony, Jonas ja Fredrik..