Ja ennen kun Viggen ehtii kuittailemaan, yritin tarkistaa vanhat dokumentoinnit "haku" toiminnolla

Pitää sitä nyt vähän kuittaillaNi-Go kirjoitti:
Ja ennen kun Viggen ehtii kuittailemaan, yritin tarkistaa vanhat dokumentoinnit "haku" toiminnolla![]()
![]()
Noita 15t ahtimia on vielä ainakin kahdella eri kokoisella pakopesällä.Ni-Go kirjoitti:Ja minä kiittää jälleen kovasti... ainostaan yksi asia jäi liten biten hampaankoloon... noissa molemmissa jutuissa puhuttiin td04hl-15t ahtimesta, ja sitten taas ne hyvät jutut mitä olen mitsun turbosta kuullut liittyvät TD04-16 ahtimeen... elikkä mitäs tällä -15 ja -16 on eroa ja mihinkäs tehoihin asti kyseiset riittävät.. ainakin tuo -16 oiskohan ollu hiukan +300 heppaan asti.. voisko joku viel vähän selventää.. niin ja kyseinen TD04-16 ahdin on nissan 200sx kiinni.. mutta on esim. kiinnityksessä eroa tuohon td04hl-15t ahtimeen vai meneekö tuo mainitsemani samalla tavalla "heittämällä"??
Niin mä taas varmaan artikuloisin hiukan huonosti... mää tarkotin että kuinka paljon kyseiset Turbot "pystyisivät" tuottamaan.. en että mitä joku on pirssistään saanut irti... Mutta kyllä toikin jo suuntaa antaa, eli kiitos siitä!Vigge kirjoitti: Jos tonnarista niin hieman suurempi ja riittä jonkun matkaa yli 300 humman. Jos aerosta/viggenistä, niin maksimi mitä on saatu irti on 306hp.
Tämä Nordicin 9-5 aerosta ja rototest penkissä.
Tota voi mun teitääkseni pitää pienenä ihmeenä, että yli 300 hummaa on tolla ahtimella saatuNi-Go kirjoitti:
Niin mä taas varmaan artikuloisin hiukan huonosti... mää tarkotin että kuinka paljon kyseiset Turbot "pystyisivät" tuottamaan.. en että mitä joku on pirssistään saanut irti... Mutta kyllä toikin jo suuntaa antaa, eli kiitos siitä!
SPKeKe kirjoitti:Missähän hinnoissa tollanen pyörii?Garrettin T25/T28 -hybridi
Noin tuhat egeä. Neuvoisin kuitenkin hommaamaan autoon ekaksi 3" putken katalysaattorilla, isomman IC:n ja hyvin mapatun softan. Niillä saisi jo vakioturbosta irti 270-280 hv.KeKe kirjoitti:Missähän hinnoissa tollanen pyörii?Garrettin T25/T28 -hybridi