bilsport nro 4

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
usvaa putkeen
"Turbo"
Viestit: 274
Liittynyt: La Syys 13, 2003 14:45
Paikkakunta: lohja

bilsport nro 4

Viesti Kirjoittaja usvaa putkeen »

Uudessa Bilsportissa on juttua Maptunun viimeiseen vinttiin viilatuista Saabeista. Tais kaikki olla tonnareita. Siinä kalpenee meidän steg3 jne...
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Joo tosta oli juttua jo tuolla STCS:n foorumissa...Pitänee käydä kioskilla huomenna hakemassa kyseinen lehti 8)
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Onko tuo bilsport lehti ihan på finska?? :oops:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Bilsport är en svensk tidning på svenska, tyvärr 8)
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

F**k! Alkanut ruostuun tuo svedu kieli ku sitä ei oikeen tartte missään.Pitää alkaa vissiin enemmän oleen yhteydessä maptunin reetuun. :lol:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Milli kirjoitti:F**k! Alkanut ruostuun tuo svedu kieli ku sitä ei oikeen tartte missään.Pitää alkaa vissiin enemmän oleen yhteydessä maptunin reetuun. :lol:
No ostele Bilsportia ja ruotsalaista AMS:sää, niin kyllä se kielitaito siitä paranee. Mä kyllä ymmärrän lähes kaiken, mitä ruotsalaisissa autolehdissä tai "pääkaupungin ruotsinkielisessä sanomalehdessä" lukee, mutta oman puheen ja tekstin tuottaminen on työlästä ja sijamuodot "vaikeita". Sitten kun on "selkää seinää vasten" -tilanne, niin kyllä sitten puhuu ruotsiakin :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Jaak tykker at finska sprookika eer mykke petre!
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Alex
"Koeajolla"
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Joulu 26, 2003 12:36
Paikkakunta: Somero

Viesti Kirjoittaja Alex »

Vähän offtopic, mutta mitä autolehtiä on, joissa olis juttua Saabeista?
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Alex kirjoitti:Vähän offtopic, mutta mitä autolehtiä on, joissa olis juttua Saabeista?
No Bilsportissa on aika paljon juttua Saabeista. Lehdessä on kerran vuodessa "Saab Special" ja "Tuning Special", jossa Saabit ovat edustettuina melko hyvin.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Kyllä täytyy tosta Bilsportin Maptunin jutusta sanoa, että "hats off to Maptun!" :wink:

Kavereilla on huipputehokkaat Saabit alkuperäisellä Trionic 5 -moottorinohjausjärjestelmällä, kun taas vähän aika sitten Bilsportissa esitetty P-A Johanssonin NG900:ssa oli 604 hv, mutta kisabensalla ja eri moottorinohjausjärjestelmällä (muistaakseni Hestec, ei Trionic). Kysymys kuuluukin, kumpi on aidompaa "saabismia" ja kumpaa arvostaa enemmän:

itse arvostan henk. koht. enemmän Maptunin saavutuksia. He osaavat tosiaan "ruuvata" Trionicista irti kaikista parhaan mahdollisen suorituskyvyn ja autotkin ovat ulkoapäin ihan sleepereita, eli meininki on "go over show!" :wink: :D
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin