93:n iskareista

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Jos autoa madaltaa pitää muutoskatsastaa aina, mutta voi hyvinkin mennä läpi jos katastusmiestä ei kiinnosta tjsp. Mutta joo.......Kyllä :?
9-3.1972
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Madallusjouset katsastetaan ja iskareista ei ole väliä kunhan toimivat.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

potkuhousu kirjoitti:Madallusjouset katsastetaan ja iskareista ei ole väliä kunhan toimivat.
Juu jouset, ei iskareita. Hyvä pointti, korkeus ratkaisee :wink:

nm. peruuttamalla katsastuksesta ulos :lol:
9-3.1972
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

se93tbo kirjoitti:
potkuhousu kirjoitti:Madallusjouset katsastetaan ja iskareista ei ole väliä kunhan toimivat.
Juu jouset, ei iskareita. Hyvä pointti, korkeus ratkaisee :wink:

nm. peruuttamalla katsastuksesta ulos :lol:
Hmmm! Vakioiskarella madallusjouset! Ehkei kukaan huomaa :? . Voi vitatalis tämäkin vielä....
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Psychocowboy kirjoitti:
se93tbo kirjoitti:
potkuhousu kirjoitti:Madallusjouset katsastetaan ja iskareista ei ole väliä kunhan toimivat.
Juu jouset, ei iskareita. Hyvä pointti, korkeus ratkaisee :wink:

nm. peruuttamalla katsastuksesta ulos :lol:
Hmmm! Vakioiskarella madallusjouset! Ehkei kukaan huomaa :? . Voi vitatalis tämäkin vielä....
btw. mikä setti sulla on. En ole lukenu koko ketjuu pitkään aikaan.
9-3.1972
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

se93tbo kirjoitti:
Psychocowboy kirjoitti:
se93tbo kirjoitti: Juu jouset, ei iskareita. Hyvä pointti, korkeus ratkaisee :wink:

nm. peruuttamalla katsastuksesta ulos :lol:
Hmmm! Vakioiskarella madallusjouset! Ehkei kukaan huomaa :? . Voi vitatalis tämäkin vielä....
btw. mikä setti sulla on. En ole lukenu koko ketjuu pitkään aikaan.
Laakkoselta ostettu eibachin setti ja tarkoitus laittaa monroen reflex iskarit Eli madaltaa ja jäykistää hiukan olematta kivireki.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Löytyykö Eibachiin TUVia? netistä, tai sitten Laakkoselta pitäis löytyy.
9-3.1972
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

se93tbo kirjoitti:Löytyykö Eibachiin TUVia? netistä, tai sitten Laakkoselta pitäis löytyy.
Kaikki on mulle ihan uutta joten palaan asiaan kun olen tutkinut asian. Voi kiesus tämäkin vielä..... Aikaisempia autoja on tullut fixattua ja nyt tää tuli yllätyksenä...
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

http://www.eibach.de/frame.inc.php?SPA= ... 2=4&LID3=0

Tuolta valkkaat auton merkin :wink: ja mallin sekä setin niin löytyy TÜV-todistus :D
9-3.1972
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

se93tbo kirjoitti:http://www.eibach.de/frame.inc.php?SPA= ... 2=4&LID3=0

Tuolta valkkaat auton merkin :wink: ja mallin sekä setin niin löytyy TÜV-todistus :D
huokaus! tutkitaan ja hutkitaan . Kiitoksia se93tbo!
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Psychocowboy kirjoitti:
se93tbo kirjoitti:http://www.eibach.de/frame.inc.php?SPA= ... 2=4&LID3=0

Tuolta valkkaat auton merkin :wink: ja mallin sekä setin niin löytyy TÜV-todistus :D
huokaus! tutkitaan ja hutkitaan . Kiitoksia se93tbo!
Olla hyvä vaan :)
Kyllä noihin hyviin setteihin todistukset löytyy ihan haulla, esim. Koni-tüv jne.
9-3.1972
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Viesti Kirjoittaja deportivo »

En haluais maalata psychocowboylle piruja seinille mutta noita monroen reflexejä ei suositella käytettäväks madallusjousten kanssa. Voihan ne toki toimiakin?

Mulle tulee alle H&R ja ja Boge turbo gas iskarit. Mäkin meinasin aluksi laittaa noi monroet.
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

deportivo kirjoitti:En haluais maalata psychocowboylle piruja seinille mutta noita monroen reflexejä ei suositella käytettäväks madallusjousten kanssa. Voihan ne toki toimiakin?

Mulle tulee alle H&R ja ja Boge turbo gas iskarit. Mäkin meinasin aluksi laittaa noi monroet.
Kyllä iskarien pitäis olla tehty madalletuille jousille, voi iskarit kärsiä liian lyhkäsien jousien takia.
9-3.1972
deportivo
"Viggen"
Viestit: 535
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:55

Viesti Kirjoittaja deportivo »

En o ihan varma mutta muistaakseni PCS:n päässäkin oltiin sitä mieltä ettei niitä rexlejä kannata laittaa madallusjousten kanssa. :?: Samaa mieltä oltiin myös liikkeessä josta ostin noi boget monroen sijaan. ( Boget oli vähän monroeita halvemmat).

Noi Boget pitäis olla samaa settiä kun sach advantaget ja ihan hyvin noi Bogen turbo gasit on muissakin autoissa toiminut madallusjousten kanssa.

Aika näyttää miten tuo kokoonpano tulee mulla toimiin. Tän kuun lopussa pitäis laitattaa PCS:llä toi boge/H&R -30mm setti alle.
NG9-3 MY08 2.0T Vector Farkku
Mercedes CLS 500 Shooting Brake MY15
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Joo mä tarkoitin, että iskarien pitää soveltua lyhyemmille jousille.
9-3.1972
Vastaa Viestiin