Aerochick kirjoitti:The Devin Townsend Band - Accelerated Evolution
Mulla on kanssa kaksi Devin Townsend Bandin CD:tä. En diggaa. Menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, eli biiseistä ei jää mitään mieleen. Musa on muuten ihan OK. Ajattelin antaa nuo CD:t eräälle kaverille joululahjaksi
Muuten en olisikaan ikinä tutustunut tuohon Devin Townsendiin, mutta kun sattui laulamaan eräällä Steve Vain levyllä. Kävin katsomassa niiden keikkaakin Kulttiksella vuonna 1993. Oli ihan hyvä keikka...
Mulla on kanssa kaksi Devin Townsend Bandin CD:tä. En diggaa. Menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, eli biiseistä ei jää mitään mieleen. Musa on muuten ihan OK.
Juuh, toi on ainoa siedettävä levy, lähinnä fiiliksen takia. Äijän munattomuus vaan tökkii aika monessakin kohtaa.
Mutta siihen auttaa sitten Strapping Young Lad..
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93 Perheessä myös Mr. S
Mulla on kanssa kaksi Devin Townsend Bandin CD:tä. En diggaa. Menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, eli biiseistä ei jää mitään mieleen. Musa on muuten ihan OK.
Juuh, toi on ainoa siedettävä levy, lähinnä fiiliksen takia. Äijän munattomuus vaan tökkii aika monessakin kohtaa.
Mutta siihen auttaa sitten Strapping Young Lad..
Toinen levy, joka mulla on tolta hemmolta, on joku Ocean Machine tms. Siinä oli pari hyvää biisiä, mutta siinä kaikki... Onhan noissa kivoja äänimaailmoja, mutta esim. Type O Negativen levyillä on paljon parempia.