puu kirjoitti:Tosin hinta/laatusuhde ei taida olla aivan sama uusissa Saboissa.
Ei se taida olla missään automerkissä. Alihankkijat kilpailutetaan niin, että saadaan osat entistä halvemmalla laadun kustannuksella ja silti autosta pyydetään enemmän hintaa kuin ennen. No onhan työvoimakustannukset tietenkin kasvaneet, mutta kuitenkin...
-rakentaisin kunnon työtilat
-pelastaisin ainakin yhden kutvosen
-tekisin 4d kaasutin satkustani 16vturbon, mutta ulkonäköä en muuttaisi millään muulla tavalla kuin maalaamalla uudestaan valkoseksi
SLEEPERIT RULES!
-Ja ostaisin jonkun turbo-tonnarin käyttöautoksi jos rahaa vielä jäisi.
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Jokke A kirjoitti:Kyllä minä ainakin säilyttäisin Saabin vielä toisen auton rinnalla käyttöautona. Possu tulisi sitten kesäleluksi siihen rinnalle.
Ihan niin kuin minäkin tekisin. Ja kyllähän sillä Porschella voi talvellakin ajaa, mutta tavaraa sillä ei roudaa niin hyvin kuin esim. Hirsch -viritetyllä 9-5 Aero farkulla Ja tarkoitan tällä Porschella 911 Turboa, en mitään Cayennea...
Jos olisi ihan pakko ajaa SUVilla ( ), niin sitten joko 9-7x:llä tai Cayennella.
TOTTAKAI OSTAISIN SAABIN! Ei tässä nyt turhaan olla lapsesta asti oltu saabisteja, prkl! Tolla rahalla voisin ostaa vaikka kolme. Hinnasta viis, se on ja tulee AINA olemaan SAAB!
Turbo Sensonic kirjoitti:No totta helvetissä ostaisin Saabin. Mikäs kysymys tuo nyt oli?
Lisäyksenä tähän, että 50000 eurolla ostaisin toki Saabin, mutta jos saisi enemmän rahaa, niin sitten Porsche 911 Turbon edellyttäen, että olisi varaa ylläpitää sitä...
Jos enempi olisi laittaa niin Porsche 911 Carrera4S. Periaatteessa sama kuin Turbo-malli mutta ei oo sitä ahdinta. Sama venttiilikoneisto, alusta, vanteet, sisusta, osa korisarjastakin on samaa. Nätti peli, kuin tuo Turbokin.
P.S. Jos olis ihan sikana niin sitten Porsche CarreraGT. Jo pikkuautonakin vitriinissä se näyttää siistiltä.