Virityslastun katsastus (onnistuu)

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Eiks noilla Hirschin steg 1 -virityksillä ole TÜV -tyyppihyväksyntä? Muistan joskus lukeneeni jostain sellaista.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

On ne Hirvet Tüv hyväksyttyjä, se ilmenee esim niiden pdf tiedostojen avulla jossa on lueteltu hepat.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
vanha
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 19:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja vanha »

:( Alkaa mennä virivirit sen verta hankaliks, että ku on muutenkin peukalo keskellä kämmentä.... :mrgreen:
Parasta vaihtaa tarpeeksi ripeään vakioon... ukko sitä on jo ehdotellutkin pari kuukautta.... :? Tosin se nyt ehdottelee kaikkee muutakin....... 8O
Autoton, velaton, estoton ;o)
#1876
jkairt
"Turbo"
Viestit: 253
Liittynyt: Pe Loka 10, 2003 17:16

Viesti Kirjoittaja jkairt »

Nykyään toi sun saappaas vie tosi vähän ja siinä on pieni kone...
JK
vanha
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 19:33
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja vanha »

jkairt kirjoitti:Nykyään toi sun saappaas vie tosi vähän ja siinä on pieni kone...
Mulla ainakin ajotietokone antaa lukemia 11.9 -12.1 seka-ajossa (lähtö aina tolpasta, mutta enimmäkseen pientä pyöritystä ympäri kyliä....). Mua alkaa hirvittään tollanen bensanhörppiminen. Pienentääkö se lastu todella kulutusta? 8O Paljonko tomaatti nostaa talvikelillä kulutusta? Kokemuksia? Tää on mun eka tomaatti.... vanha 5 portainen manuaali 900 kulutti kaupungillakin alle 9 litraa?
Autoton, velaton, estoton ;o)
#1876
Vastaa Viestiin