Vikakoodi 1 08

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
KARELPA
"Aero"
Viestit: 326
Liittynyt: To Heinä 17, 2003 12:57
Paikkakunta: JKL MLK
Viesti:

Vikakoodi 1 08

Viesti Kirjoittaja KARELPA »

Ei millään löydy WIS:stä mitä tartkoittaa moinen vika koodi ilmastointi laitteessa

Löytääkö joku muu ?
Viimeksi muokannut KARELPA, Su Tammi 15, 2006 21:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 Aero
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

Mystinen koodi kun ei löytynyt täältäkään
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3715
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Olihan tuolla vikakoodi 8:n!

8
Stepping motor, air-mixing flap, RH
Loose flap


8
Stepping motor, air-mixing flap, LH
Loose flap
Saab 9-3 TTID Vector 2008
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

joo, mut mitäs tuo ykkönen eli keskusyksikön toimintahäiriö siihen liittyy.
Läppävika kuiteskin taitaa olla, täsmääkö oireisiin?
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3715
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Tuo 1:n varmaan tarkoittaa että vikakoodeja on 1kpl 08 on tuo "läppävika"
Saab 9-3 TTID Vector 2008
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

Joo se kuulostaa kyllä mahdolliselta.
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

e0000333 kirjoitti:Joo se kuulostaa kyllä mahdolliselta.
Ja saman voi todeta myös käyttöohjekirjasta: Vasemmanpuoleinen lämpötilannäyttö kertoo vikakoodien lukumäärän ja oikeanpuoleinen vikakoodit.
BMW 320dA Coupe LCI
KARELPA
"Aero"
Viestit: 326
Liittynyt: To Heinä 17, 2003 12:57
Paikkakunta: JKL MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KARELPA »

Kuskin puolella pitää moottori pahaa jurinaa ja jalat jäätyy. Pitää huomenna ottaa moottori pois ja hakea vikaa
9-5 Aero
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
KARELPA
"Aero"
Viestit: 326
Liittynyt: To Heinä 17, 2003 12:57
Paikkakunta: JKL MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KARELPA »

Moottorin akseli oli uinut ulos ja ensiöratas ei kohdannut vaihteiston ratasta. Tämä oli jo toinen moottori, joten ilmeisesti voisi luokitella tyyppiviaksi
9-5 Aero
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9399
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

KARELPA kirjoitti:Moottorin akseli oli uinut ulos ja ensiöratas ei kohdannut vaihteiston ratasta. Tämä oli jo toinen moottori, joten ilmeisesti voisi luokitella tyyppiviaksi
Aika erikoinen vika kieltämättä, mutta parempi että hajoaa moottorista kuin sieltä läpän akselista ;)
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
tami
"Hirsch"
Viestit: 810
Liittynyt: To Syys 23, 2004 22:01
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tami »

Vähän OT:si. Kuuluuko ilmastointilaitteen testata/kalibroida joskus itseään käynnistyksen yhteydessä? Äsken starttasin auton ja laite veti heti tämän jälkeen normaalin testaus/kalibrointi -toimenpiteen läpi. Vikakoodeja 0 ja tämän jälkeen palasi normaaliin toimintaa. Ihmettelin vähän asiaa kun ei ole minulla koskaan aikaisemmin tehnyt tätä. Kuuluuko tehdäkkään ?
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Ysivee
"Turbo"
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Maalis 23, 2004 16:54

Viesti Kirjoittaja Ysivee »

Itsellä ilmastointilaite teki tuota kalibrointia lähes joka käynnistyksen yhteydessä. Sitten kävin 9-5T:n kehotuksesta päivittämässä huollossa uuden ohjelman. Maksoi 30Eur ja sen jälkeen on pelannut "kuin uusi".
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264
Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama

Viesti Kirjoittaja Ansis »

Mullakin kalibroi aina Webaston käytön jälkeen käynnistyksessä, uusi akku lopetti kalibroinnin.
96 M75 i12 5-speed ;)
tami
"Hirsch"
Viestit: 810
Liittynyt: To Syys 23, 2004 22:01
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tami »

Ysivee kirjoitti:Itsellä ilmastointilaite teki tuota kalibrointia lähes joka käynnistyksen yhteydessä. Sitten kävin 9-5T:n kehotuksesta päivittämässä huollossa uuden ohjelman. Maksoi 30Eur ja sen jälkeen on pelannut "kuin uusi".
Selvä juttu. Tämä homma täytyy laittaa muistiin seuraavaa huoltoa ajatellen. Täytyy seurailla miten laite nyt jatkaa elämäänsä. Jos joka startilla rupeaa kalibroimaan niin uutta ohjelmaa vaan sitten. Kiitos vastauksista.
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
freddy
"Tuplakaasari"
Viestit: 70
Liittynyt: Su Tammi 16, 2005 08:28

Re: Vikakoodi 1 19

Viesti Kirjoittaja freddy »

Mitähän tarkoittaa vika koodi 1 19 ilmastointi laitteessa?
Vastaa Viestiin