Moottorin akseli oli uinut ulos ja ensiöratas ei kohdannut vaihteiston ratasta. Tämä oli jo toinen moottori, joten ilmeisesti voisi luokitella tyyppiviaksi
KARELPA kirjoitti:Moottorin akseli oli uinut ulos ja ensiöratas ei kohdannut vaihteiston ratasta. Tämä oli jo toinen moottori, joten ilmeisesti voisi luokitella tyyppiviaksi
Aika erikoinen vika kieltämättä, mutta parempi että hajoaa moottorista kuin sieltä läpän akselista
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vähän OT:si. Kuuluuko ilmastointilaitteen testata/kalibroida joskus itseään käynnistyksen yhteydessä? Äsken starttasin auton ja laite veti heti tämän jälkeen normaalin testaus/kalibrointi -toimenpiteen läpi. Vikakoodeja 0 ja tämän jälkeen palasi normaaliin toimintaa. Ihmettelin vähän asiaa kun ei ole minulla koskaan aikaisemmin tehnyt tätä. Kuuluuko tehdäkkään ?
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Itsellä ilmastointilaite teki tuota kalibrointia lähes joka käynnistyksen yhteydessä. Sitten kävin 9-5T:n kehotuksesta päivittämässä huollossa uuden ohjelman. Maksoi 30Eur ja sen jälkeen on pelannut "kuin uusi".
Ysivee kirjoitti:Itsellä ilmastointilaite teki tuota kalibrointia lähes joka käynnistyksen yhteydessä. Sitten kävin 9-5T:n kehotuksesta päivittämässä huollossa uuden ohjelman. Maksoi 30Eur ja sen jälkeen on pelannut "kuin uusi".
Selvä juttu. Tämä homma täytyy laittaa muistiin seuraavaa huoltoa ajatellen. Täytyy seurailla miten laite nyt jatkaa elämäänsä. Jos joka startilla rupeaa kalibroimaan niin uutta ohjelmaa vaan sitten. Kiitos vastauksista.
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752