Paras iskurepliikki
On juu...pomppo kirjoitti:Eikö yksikään ole vielä toiminut?Tuha kirjoitti:Lisää näitä.

Näitä on vaan niin hauska lukea. Ja kyllä toiset sitten keksii mitä ihmeellisempiä repliikkejä.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
-
- "Hölösuu"
-
- Matalapaineturbo
Ei nyt ihan liity aiheeseen, mutta päätettiin kerran kaverin kanssa ruveta vittuilemaan muijalaumalle, joka tunki meidän pöytään. No lopputulos oli se, että minä aivan normaalisti oksensin pöydäna alla, mutta kaveri jyysti mun huoneessa sitä muijaa jolle oli vittuillut koko illan. Ja ei mitään pientä nälvimistä vaan ihan rehellisesti haukkunut rumaksi, läskiksi jne. Et joskus sekin kai tehoaa 

STCF #3
Tuttava oli mennyt baariin kaverinsa kanssa ja aikansa juotuaan tämä kaveri oli häipynyt hetkeksi toiseen pöytään juttelemaan neidolle. Äijä palasi takaisin, ei toivottua tulosta ja lisää viinaa naamariin.
Valomerkin tultua oli kotiinlähdön aika ja herrat olivat kävelleet 20m ovelta kun takaa oli kuulunut huudahdus:
- HEI SINÄ PIENIKYRP*INEN MIES ....
Molemmat kääntyivät katsomaan ja kas; kaverin iskuyrityksen kohde siellä huuteli...
Tuttavani oli ihmeissään moisesta kielenkäytöstä jolloin kaveri oli valaissut asiaa:
Iskurepliikkinä oli ollut: Jos neiti haluaa tänään pienikyrp*istä miestä olen käytettävissä.
Homma toimi vaikkakin viiveellä ja tuttavani oli tilannut "parille" taksin...

Valomerkin tultua oli kotiinlähdön aika ja herrat olivat kävelleet 20m ovelta kun takaa oli kuulunut huudahdus:
- HEI SINÄ PIENIKYRP*INEN MIES ....
Molemmat kääntyivät katsomaan ja kas; kaverin iskuyrityksen kohde siellä huuteli...
Tuttavani oli ihmeissään moisesta kielenkäytöstä jolloin kaveri oli valaissut asiaa:
Iskurepliikkinä oli ollut: Jos neiti haluaa tänään pienikyrp*istä miestä olen käytettävissä.
Homma toimi vaikkakin viiveellä ja tuttavani oli tilannut "parille" taksin...