Homma alkoikin ihan mallikkaasti sen by-passin putken irroituksella. Otin venan irti siitä imusarjan haarasta, avasin 10mm pultin sieltä turbon imupuolelta ja heilautin sitä putkea -> mukava kilinä ja huomasin kädetelleeni sen turbon imupuolen puoleisen lukitusprikan "johonkin"..

Noh, tästä innostuneena kasailin puretut osat ja ajattelin siirtyä siihen lohkolämppärin asennukseen. Ja tässä kaipailisinkin nyt sitten apuja. Milläs konstilla olette sen prikan lyöneet poikittain irrottamatta syyläriä/flektiä tai pakosarjaa? On nimittäin sen verran ahdas väli, että vähän tuottaa päänvaivaa sen vesiprikan irroitus ilman kyseiseen tarkoitukseen tehtyjä työkaluja. Ajattelin tuossa viikonloppuna mennä taas kiukuttelemaan autotalliin, josko se lämppäri sinne paikoilleen "sujahtaisi"

Uusi lukitusprikka siihen by-passin putkeen onkin jo tulossa, ei maksanu kun 0,7€. Halvin ikinä hankkimani "merkkiosa"
