Aarnikotka takalasiin tai konepeltiin?
Mites noi tarrat kestäis lakkaa?uukka kirjoitti:
- 1100 x 790mm, 20 eur/kpl
- 900 x 650mm, 15 eur/kpl
- 500 x 360mm, 10 eur/kpl
- 200 x 145mm, 5 eur/kpl
- 150 x 110mm, 4 eur/kpl
- 100 x 75mm, 2 eur/kpl
- 75 x 55mm, 1 eur/kpl
- 50 x 35mm, 50 snt/kpl
http://koti.mbnet.fi/uukka/
Arvelin vain että jos vetäsee lakan niitten päälle, jotka laittas noitten pienten pilkkujen päälle, siis vilkkujen. Kestäs pesua paremmin yms. eikä paskat tartu saumoihin.

Olis muutekin tarkoitus toi auto myllätä tai mylläyttää siten kesällä...
Viimeksi muokannut arttu, Ma Tammi 23, 2006 00:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
minä tein näin http://www.turbodragons.com/forum/album ... pic_id=460
nice..!Tomsan kirjoitti:minä tein näin http://www.turbodragons.com/forum/album ... pic_id=460

99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Kyllä tuo tarra lakkaa kestää. Maalasin kerran kevarin tankin ja teetin siihen alkuperäisen kaltaiset tarrat, ja vedin lakan päälle. Eikä mitään ongelmaa (lakkaus kylläkin kusi valumiinarttu kirjoitti:Mites noi tarrat kestäis lakkaa?uukka kirjoitti:
- 1100 x 790mm, 20 eur/kpl
- 900 x 650mm, 15 eur/kpl
- 500 x 360mm, 10 eur/kpl
- 200 x 145mm, 5 eur/kpl
- 150 x 110mm, 4 eur/kpl
- 100 x 75mm, 2 eur/kpl
- 75 x 55mm, 1 eur/kpl
- 50 x 35mm, 50 snt/kpl
http://koti.mbnet.fi/uukka/
Arvelin vain että jos vetäsee lakan niitten päälle, jotka laittas noitten pienten pilkkujen päälle. Kestäs pesua paremmin yms. eikä paskat tartu saumoihin.![]()
Olis muutekin tarkoitus toi auto myllätä tai mylläyttää siten kesällä...

Tuo tarra varmasti pysyy kyllä ilman lakkaakin...
Itsellä ei ole oikein kokemusta tarrojen lakkauksesta. Muutamassa tilanteessa tuota on kysytty ennenkin. Kaverilleni tein pyörän runkoon tarrat ja hän mielestäni lakkasi sen ylitse, en ole nyt jälkeenpäin kysynytkään miten homma pelitti.
Tarrat kyllä pysyvät ilman lakkaa normaalikäytössä, jos kiinnitys on tehty oikein. Materiaalit ovat myös nykyisin melkoisen ohuita, joten lian tarttuminen reunoihin on vähäistä. Pesuliuottimia ja korkealla paineella pesua kannattaa kyllä välttää tarrojen kohdalla. Monien autojen tuulilasin yläreunaan kiinnittämäni "tuuninkitarra"tkin ovat pysyneet erittäin hyvin paikoillaan, vaikka niiden ylitse kulkisivat pyyhkijätkin. Suurin syy miksi tarrat irtoavat nuorison autoista, ainakin täälläpäin, on virkavalta.
Tarrat kyllä pysyvät ilman lakkaa normaalikäytössä, jos kiinnitys on tehty oikein. Materiaalit ovat myös nykyisin melkoisen ohuita, joten lian tarttuminen reunoihin on vähäistä. Pesuliuottimia ja korkealla paineella pesua kannattaa kyllä välttää tarrojen kohdalla. Monien autojen tuulilasin yläreunaan kiinnittämäni "tuuninkitarra"tkin ovat pysyneet erittäin hyvin paikoillaan, vaikka niiden ylitse kulkisivat pyyhkijätkin. Suurin syy miksi tarrat irtoavat nuorison autoista, ainakin täälläpäin, on virkavalta.

# 1552
- ng900T -97, piristetty
- ng900T -95, osina
- ng900T -97, piristetty
- ng900T -95, osina
noitahan voi maalailla vaikka esim. tonnarin takapuskuriin, etulokasuojaan, isän työauton kylkeen..Stene kirjoitti:Juu, lähinnä vitsi tuo oli, mutta loppujenlopuks ei ollenkaan huono ideagls kirjoitti:sapluuna repesi kun irrotin sen tuosta..kuten yleensä.
tuo on helppo jomma kun tulostat tuon kuvan netistä ja piirrät sen kontaktiin, sen jälkeen leikkaat huolellisesti terävällä veitsellä irti..

99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80