Mielenkiintoinen ilmiö,onkohan jollain samanlaisia kokemuksia ja mistähän mahtais johtua? :?:Pakkasesta?
Ihan vaan villi arvaus, kannen pultit löysällä. Lohko+kansi kutistuneet pakkasessa ja lämpölaajeneminen tiivisti uudestaanvilpie kirjoitti:Tana!Oli Aero tallissa ja yön aikana oli valunut pakkasnestettä moottorin takapuolelta ehkä runsas pari desiä!
Ei välttämättä valu alle asti, jos vuoto on pientä. Mulla ei 9-3:ssa tullut alle asti mitään, lohkon pääty oli kyllä kostea, sitten kun nestettä alkoi kadota sen verran, että SIDikin sen huomasivilpie kirjoitti:Kannattaa tarkkailla moottorin alustaa!
Mulla ainakin tuli moottorin takapuolelta,pakoputken,kulkusuuntaan nähden,vasemmalta puolelta.Ei oikein pääse tutkimaan muutakuin montun päällä.jkotka kirjoitti:Pihassahan mulla, Mistä kohtaan kannattaisi kurkkia tuota nesteen ulostusta että puskeeko jostain läpi?
Mulla taas 9-3:ssa tiputteli oikeanpuoleisesta päästä, suoraan käyttöhihnojen päällevilpie kirjoitti: Mulla ainakin tuli moottorin takapuolelta,pakoputken,kulkusuuntaan nähden,vasemmalta puolelta.