Juu muistelisin kanssa, minunauto.comissa tuokin taitaa olla. Kuka tunnustaa?Stene kirjoitti:Tuon rakentaja pyörii tällä foorumilla. Lienee kirjoitellut tähänkin topiciin (en ole minä)
Mutta kuka mahtaa olla kyseessä?
Japsituninkia...............!
- Gouldenwind
- "Hirsch"
Thaimaassa työmatkalla ja koko valtiota kierretty ristiin rastiin. Vastaan on tullut muutamia Saabeja ja kaikki tonnareita, turbolla ja ilman. Ko. tonnarit on varustettu mitä moninaisimmin valoin mm. vilkkuvilla sinisillä valoilla ja ikkunoissa on kohtulliset "näköesteet". Käytännössä sisään ei näe mistään ruudusta vaan edessä on peililasi. BTW lämminta +34C
Tää lienee vitsi?Meinaan että se oli sun mielestä sikamakee?Petter kirjoitti:Miksi tämä keskustelu on off topic -osastossa?!
Televisiossa on se ohjelma, jossa tuunataan amerikassa jonkun vanha romu vimpan päälle. Siinä oli pakoputkeen laitettu laite, jolla tuli saippuakuplia. Sikamakee!
Ihte kun kattelin tuota ohjelmaa niin emäntä naureskele vierestä kun joka toinen minuutti oli meikän todettava ääneen että VOI v**tu NOITA NEEKEREITÄ.
Tuota Pimp-My-Ride:ia jaksaa katsoa max. kolme jaksoa ja sen jälkeen alkaa jo tympimään ja ohjelma toistaa itseään.tomaatti kirjoitti: Tää lienee vitsi?Meinaan että se oli sun mielestä sikamakee?
Ihte kun kattelin tuota ohjelmaa niin emäntä naureskele vierestä kun joka toinen minuutti oli meikän todettava ääneen että VOI v**tu NOITA NEEKEREITÄ.
-Hei mitä sä ajattelit laittaa tähän autoon?
-No mä ajattelin laittaa siihen näääääin isot kromivanteet.
-Okei. Cool. Mitä sä sitten ajattelit tehdä?
-No mä meinasin laittaa tähän sellaisen nääääin ison subbarin ja sit mä voisin upottaa tohon takalaatikon kanteen vaikka kuusi näyttöä.
-Tosi cool hei.
Aina ottaa myös päähän se teeskentely ja päivittely, kun kyseinen auto ajetaan sinne pajalle laitettavaksi.
-Oh my god. That`s the ugliest car I`ve ever seen....
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
aluksi tuo pimppi my ride tuntu ihan hyvältä ohjelmalta..mutta alkaa jo vaikuttaa pelkältä pelleilyltä..!
jätkät asentellee saippuakuplapakoputkia ja kahvinkeittimiä autoihin...?!
viime jaksossa kun suunnittelivat sitä nissan maximaa:
"tälläkertaa aiomme tehdä rohkean ja radikaalin tempun, aiomme madaltaa autoa!"
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
jep jep pääseepähän nekin "ammattilaiset" kokeileen joskus rälläkkää... siis siihen madaltamiseengls kirjoitti:aluksi tuo pimppi my ride tuntu ihan hyvältä ohjelmalta..mutta alkaa jo vaikuttaa pelkältä pelleilyltä..!![]()
bmw e46 alias proteesi