Saabin virtalukko?
täytyy sen verran kyllä sanoa että eihän ne avaimet polville sitä suurta tuhoa aiheuta, ne katkeaa hyvinkin nopeasti siinä kolaritilanteessa, vaan se itse virtalukko on se joka sen polven saa p*skaksi. ja mitä joku valitteli avainnipusta niin yleisesti ei virtalukossa sais pitää isoa avainnippua ettei virtalukko kulu.
mitä ikkunoiden säätöihin tulee niin olen huomannut että monessa tilanteessa on huono kun on siinä keskellä se katkaisia, ryyppyreissuilla kaverit saa liian helposti siitä keskeltä ikkunat auki.
muutenkaan ei osu mun kädet millään tontun ikkunakatkaisijoille, mutta eipä kyl osu uudessa golffissa sieltä ovestakaan joten...
mitä ikkunoiden säätöihin tulee niin olen huomannut että monessa tilanteessa on huono kun on siinä keskellä se katkaisia, ryyppyreissuilla kaverit saa liian helposti siitä keskeltä ikkunat auki.
muutenkaan ei osu mun kädet millään tontun ikkunakatkaisijoille, mutta eipä kyl osu uudessa golffissa sieltä ovestakaan joten...
BMW 525iA Touring Executive
- Gouldenwind
- "Hirsch"
virtalukon paikka on hyvin perusteltu turvallisuussyillä

MUTTA eikö kellään muulla kun mulla ole ollut ongelmia kun sinne aikaa myöden näissä wanhuksissa menee kaikkea pas*** ajan myöden, kunnes tulee se viimeinen kerta ja ...purku-hommiin..että siinä mielessä huonossa paikassa (tätä mieltä autokorjaamoissakin
)

MUTTA eikö kellään muulla kun mulla ole ollut ongelmia kun sinne aikaa myöden näissä wanhuksissa menee kaikkea pas*** ajan myöden, kunnes tulee se viimeinen kerta ja ...purku-hommiin..että siinä mielessä huonossa paikassa (tätä mieltä autokorjaamoissakin

jäsen no: 1328 (2001-
900i 1993 X 3 KPL .9-5 2005
900i 1993 X 3 KPL .9-5 2005
Mulla tuli satkussa tuommonen ongelma loppusyksystä.. Sitten meni hermot ja avainkin katkes vielä!! Onneksi se katkes vasta omassa kädessä..Gouldenwind kirjoitti:virtalukon paikka on hyvin perusteltu turvallisuussyillä![]()
MUTTA eikö kellään muulla kun mulla ole ollut ongelmia kun sinne aikaa myöden näissä wanhuksissa menee kaikkea pas*** ajan myöden, kunnes tulee se viimeinen kerta ja ...purku-hommiin..että siinä mielessä huonossa paikassa (tätä mieltä autokorjaamoissakin)
-
- "Hölösuu"
itselläkin käsi menee ensimmäisenä penkkienväliin kun mitätahansa autoa käynnistelen, mutta se ei ole vaarallista. Se on vaarallista jos omasta autosta etsii virtalukkoa ratin takaa.
Lasinnostimien napit ovat hyvät keskellä. Looginen paikka oikeakätiselle kuskille. Eipä oo tarvinnu laittaa apukuskille omaa nappia ja oviin meneviä piuhoja on saatu karsittua.
Lasinnostimien napit ovat hyvät keskellä. Looginen paikka oikeakätiselle kuskille. Eipä oo tarvinnu laittaa apukuskille omaa nappia ja oviin meneviä piuhoja on saatu karsittua.
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
9-5 saabissa virtalukon sijoitus aiheutti kerran närää, ehkäjopa paatuneessa saabistissa...
onistuinn apukuskin paikalla istuessani samuttamaan kulkimen ihan vahingossa....
arvatkaapas oli vauhtia yli 100 ja alla automaatti... heh..
onistuinn apukuskin paikalla istuessani samuttamaan kulkimen ihan vahingossa....
arvatkaapas oli vauhtia yli 100 ja alla automaatti... heh..
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
pari kevyttä:
ekan kerran kun joutusin 99 ajamaan joskus 70- luvulla, oli sellainen tilanne jotta tultiin pomon kaa jostain tehtaalta ja pomo ajo sebn raudan kotiinsa, ja mä jäin sit jatkamaan yksin. pomo pani avaimet mulle käteen ja sanoi nähdään sit huomenna jne. Meni varmaan 15 minsaa ku haeskelin sille reikää, ei siis ollu asiasta hajuakaan ja pimee oli.
mut noi engelsmannit, oon tossa aatellu, jotta mitenköhön kivaa olis manuaalia vedellä vasurilla englannissa, taitais olla automaatti keissi. onkohan siel enemmistö vasenkätisii.
ekan kerran kun joutusin 99 ajamaan joskus 70- luvulla, oli sellainen tilanne jotta tultiin pomon kaa jostain tehtaalta ja pomo ajo sebn raudan kotiinsa, ja mä jäin sit jatkamaan yksin. pomo pani avaimet mulle käteen ja sanoi nähdään sit huomenna jne. Meni varmaan 15 minsaa ku haeskelin sille reikää, ei siis ollu asiasta hajuakaan ja pimee oli.
mut noi engelsmannit, oon tossa aatellu, jotta mitenköhön kivaa olis manuaalia vedellä vasurilla englannissa, taitais olla automaatti keissi. onkohan siel enemmistö vasenkätisii.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Ite kuulun vasenkätisten vähemmistöön ja ei ole kyllä tähän mennessä ollut ongelmia vaihteiden kanssa. Eli eiköhän se ole ihan tottumiskysymysstara kirjoitti:mut noi engelsmannit, oon tossa aatellu, jotta mitenköhön kivaa olis manuaalia vedellä vasurilla englannissa, taitais olla automaatti keissi. onkohan siel enemmistö vasenkätisii.

9-5 2,3t -03
Pitääkin yrittää vongata pientä testiä, jos tulee saariapinoiden valtakunnassa käytyä, kun täti perheineen asuu sielä. Tähän englannin tätiin liittyy hauska tarina, kun eräänä kesänä tulivat omalla autollaan suomeen. Olivat sitten mummoa kuskanneet kaupassa jne. Oli naapurin mammat vaan pihalla kiljuneet että "Herran jestas Vienohan ajaa tuota autoa"stara kirjoitti:mut noi engelsmannit, oon tossa aatellu, jotta mitenköhön kivaa olis manuaalia vedellä vasurilla englannissa, taitais olla automaatti keissi. onkohan siel enemmistö vasenkätisii.

Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012