saapissa pikkuvika (helppo korjata)
saapissa pikkuvika (helppo korjata)
Vaihtelin tuossa rouvan 95farmariin iskareita ja olin jo koko kierroksen vaihtanut, kun vasenta eturengasta asentaessa huomasin pyöränlaakerin olevan aivan kappaleina. No eihän siinä auttanut kun purkaa romut pois ja alkaa kysellä uutta laakeria.
Mutta eihän sitä saapin etupyöränlaakereita Oulun kokosesta kirkonkylästä niin vain löydykkään, eli saldo oli se että yhdessäkään varaosa liikkeessä ei ole hyllyssä näin harvinaisen auton laakeria.
Laakeri meni tilaukseen ja saan sen ehkä jopa tiistaina.
Kasailin auton tilapäisesti nippuun nylon holkilla (et saan sen tallista pihalle) ja huomasin siinä kauniiksi lopuksi et pyörän keskio (siis se akselinpätkä jossa on boorit vetarille ja laakerin sisäkoolit) oli aivan paskana. eli: nyt tarttis apuja, mistä mä saan sen keskiön ja vielä mieluiten halvalla?
Auto on 2.0t farkku autom. ja 99 alkuvuoden mallia.
Mutta eihän sitä saapin etupyöränlaakereita Oulun kokosesta kirkonkylästä niin vain löydykkään, eli saldo oli se että yhdessäkään varaosa liikkeessä ei ole hyllyssä näin harvinaisen auton laakeria.
Laakeri meni tilaukseen ja saan sen ehkä jopa tiistaina.
Kasailin auton tilapäisesti nippuun nylon holkilla (et saan sen tallista pihalle) ja huomasin siinä kauniiksi lopuksi et pyörän keskio (siis se akselinpätkä jossa on boorit vetarille ja laakerin sisäkoolit) oli aivan paskana. eli: nyt tarttis apuja, mistä mä saan sen keskiön ja vielä mieluiten halvalla?
Auto on 2.0t farkku autom. ja 99 alkuvuoden mallia.
Viimeksi muokannut Tomppajii, Ke Helmi 22, 2006 21:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mikähän mitta siinä vetonivelessä muuttuu, eli että passaako uudempi malli tohon vanhemman mallin vetarin nokkaan? vai oliskohan ero esim. abs:in tunnistin kehällä..9-5T kirjoitti:Vuonna 1999 heinänteon jälkeen on tehty -00 mallia.Tomppajii kirjoitti:Löysin itsekin nuo samat hilut mut siellä etupäässä muuttuu jotain just 99 vuonna, eli heinänteon jälkeen on vissiin kasattu eri osilla. Pitäs vaan tietää et mikä siellä muuttuu.
Uloin vetonivel vaihtui -99 numerosta X3082600, muut osat on yhtäkkiä katsottuna samoja.
Pitää varmaan käydä kiertämässä vielä näitä paikallisia purkaamoja kun muistui tossa mieleen että näin kerran 95:n maskin ja etuvalot yhdellä romiksella eli siellä vois olla loputkin siitä saabista..