Voisiko joku asiasta tietävä auttaa
-
- "Kaasari"
- Viestit: 5
- Liittynyt: Ti Maalis 21, 2006 20:27
Voisiko joku asiasta tietävä auttaa
Minä kun en mitään tiedä niin voisiko joku joka tietää asiasta neuvoa. Mites voiko laittaa virilastun joka on ollu 185hp saabissa niin 154hp saabiin? vai tuleeko jotain ongelmia? Muuten autoissa ei mitään eroa. Samaa -vm yms.
Saab 9-3 Aut.
Automaatti se laiskalla olla pitää.
Automaatti se laiskalla olla pitää.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 5
- Liittynyt: Ti Maalis 21, 2006 20:27
Muista että auto ei lähde käyntiin suoraan boxia vaihtamalla, vaan vaatii techillä ajoneston koodaamisen, kun olet vaihtanut boxin.
Käytännössä siis boxin vaihto autoliikkeen pihassa, ja sitten pyydät huoltomiestä tulemaan techin kanssa koodaamaan boxin korvausta vastaan
.
Boxin vaihto ei vaadi kuin hanskalokeron irroittamisen. Ammattilaiselta onnistuu jopa hanskalokeroa&lattiamattoa raottamalla, joten eväsleipiä ei pitäisi tuossa boxin vaihdossa tarvita. Mangneettiventtiilin&letkujen asennuksen voit tehdä etukäteen jo kotonakin ennen boxin vaihtoa.
Hook
Käytännössä siis boxin vaihto autoliikkeen pihassa, ja sitten pyydät huoltomiestä tulemaan techin kanssa koodaamaan boxin korvausta vastaan

Boxin vaihto ei vaadi kuin hanskalokeron irroittamisen. Ammattilaiselta onnistuu jopa hanskalokeroa&lattiamattoa raottamalla, joten eväsleipiä ei pitäisi tuossa boxin vaihdossa tarvita. Mangneettiventtiilin&letkujen asennuksen voit tehdä etukäteen jo kotonakin ennen boxin vaihtoa.
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Mikä tuon rajoittaa T5:ssa ? (ihan uteliaisuudesta)On, ei käy yksiin.

T7 vehkeissä ei ole mitään muuta eroa, paitsi softissa saattaa olla jotain pikku eroja tehoissa/väännöissä. Omassa 9-5:ssa oli ainakin automaatin boksi ja hyvin toimi

Epäilen ettei vielä tuossa Saabin 185hv boksissa ole tomaatillekään mitään eroaja softassa verrattuna manuaaliiin tehojen/vääntöjen suhteen.
Sen ymmärrän että kovemmat stegit ovat sitten hieman rajoitettuja huippuväännön osalta.
Viimeksi muokannut Frostgrey, Pe Maalis 31, 2006 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Ysitonnisissa turboissa on T5 ja niissä on sama boksi tomaattii ja manuaaliin. Boksin ohjelma sopeutuu automaattiin vaihdekepiltä saadulla signaalilla.
Nordicin virisoftissa voi sitten ollakin eroja tomaatin ja heppivaihteen kanssa.
Nordicin virisoftissa voi sitten ollakin eroja tomaatin ja heppivaihteen kanssa.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Joskus pelkällä taikuudella, jos silläkään...jkotka kirjoitti:tonnareiden tomaatit taitavatkin toimia hydrauliikalla ja taikuudella.
hitto hemmetti WIS:ssähän tuo koko homma on selitetty niin pirkuliin tarkasti, vaan eipä sitä tähän hätään mistään. Pitäis kotosalla lukee se taas tarkkaan, niin ei tarttis arvailla

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
T7 boksit toimivat kyllä ristiin. Aidot saabin boksit toimivat aina, mutta esim. viriboksi joka on tehty automaatille tippuu manuaalissa vakiotehoille (siis riippuen boksin alkuperästä ei auton), viripajat voi myös tehdä softia jotka toimii molemmissa samanlailla mutta usein eivät tee.
9-5 Aero Wagon MY04
S-SK #2566, STCF #27
S-SK #2566, STCF #27
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 75
- Liittynyt: La Marras 22, 2003 11:37