Joo no sitä en tiedä miks vaihtaa tonnarista Volvoon...Kai se vaan tekee välillä hyvää kokeilla onko ruoho vihreempää aidan toisella puolenEski kirjoitti:
No juu, saahan sitä volvolla ajaa, jos siitä tykkää, mutta se mikä vähän ihmetyttää, että monet pitkän linjan saabistit ovat siirtyneet OG900:sta tai tonnarista suoraan Volvoon... no jotkut ovat tulleet pienen harharetken jälkeen takaisin järkiinsä
Eski
9-5 aero aut. farmari TM koeajossa
-
Rommitommi
- "Hölösuu"
- Viestit: 2742
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
-
Raimo Miettinen
- "Hölösuu"
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
- Paikkakunta: Raum
- Viesti:
TM:n juttu löytyy täältä: http://kuvax.net/i/?7841TMSAABAEROWAGON.jpg
Kumman ryppyinen tuo kuskin penkki!
Kumman ryppyinen tuo kuskin penkki!
Jotenkin tuo "ominaisuus" erottuu enemmän vaaleammissa väreissä, kuin tummissa. Varsinkin, jos mustan auton takalasit tummentaa, niin sen saa hyvin "piilotettua". Ei tuo 9-5 silti minusta mikään ruma farkku ole, ainakin paljon tyylikkämpi kuin V70-laatikko9-5T kirjoitti:Tuossa kuvassa myös farkun perä näyttää väkisin lisätyltä sedanin luukun päälle, anteeksi.
Eski
-
Saappi Kuski
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Volvot muistuttaa ruumisarkkua. 940 farkku oli ihan 1/1 arkku renkailla varustettuna, ristit vaan puuttui, eikä nämä etuvetoisetkaan paljoa kummempia. Kojelauta jatkaa samaa tyyliä.Eski kirjoitti:Jotenkin tuo "ominaisuus" erottuu enemmän vaaleammissa väreissä, kuin tummissa. Varsinkin, jos mustan auton takalasit tummentaa, niin sen saa hyvin "piilotettua". Ei tuo 9-5 silti minusta mikään ruma farkku ole, ainakin paljon tyylikkämpi kuin V70-laatikko9-5T kirjoitti:Tuossa kuvassa myös farkun perä näyttää väkisin lisätyltä sedanin luukun päälle, anteeksi.![]()
Eski
Tuo mainittu kuva on vähän vääristynyt kun skannatessa lehden sivu on kuperalla niin näyttää kuin kontti roikkuisi.
Se kalenterin saabihan tosiaan onkin "maali" maskilla kun sitä katsoo, väri on tosiaan niin lähellä hopeaa että näyttää vanhan malliselta. Mutta tuosta näkee miten hieno se keula olisi JOS siinä olisi vanhan mallin maski ja uudet muovit.
Varmaan halvalla myisivät uuden aeron keulamuovit jos saabilta kysyisi.. hehheh.
9000CS 2,3
Aivan samaan löysään nahkaan minäkin kiinnitin huomiota - ei kai tuo liene normaalia?Raimo Miettinen kirjoitti:TM:n juttu löytyy täältä: http://kuvax.net/i/?7841TMSAABAEROWAGON.jpg
Kumman ryppyinen tuo kuskin penkki!
En ollutkaan tietoinen näiden uusien audiosysteemien hinnoittelusta, aikaisemminhan soittimesta joutui aina maksamaan ja esim. AS3 maksoi lähes 3000 euroa. Sen uuden soittimen näyttö on ainakin halvatun ruma ja kuusiokoloruuvi kruunaa koko komeudenMusti kirjoitti: En menisi hirveästi haukkumaan noita -00 AS3 laitteitakaan. Tämähän on kovasti subjektiivista, mutta kyllä keskialueen toisto on hyvinkin puhdas, bassoa voi ylikorostaa nappulasta, soittimet ja suunnan voi erottaa...
Olisin TM:n () kanssa samaa mieltä.
Tietenkään ylikorostuneen bassotoiston ystäville Saabin alkuperäinen ei riitä, mutta hehän eivät haluakaan hifiä vaan hihiä![]()
Musti
Kyllähän tuo vanhakin AS3 ihan siedettävä systeemi on, mutta kyllähän 3000 eurolla oikeasti saa paljon parempaa ääntä, enkä nyt todellakaan tarkoita mitään teinipoikien "vitusti passoa" -tyylistä ratkaisua
Eski
Tältä näyttää 155K ajetun 6 vuotiaan Aeron kuskin nahkapenkki. Kyllähän tuo istuinosan nahka vähän on venynyt, mutta en tiedä onko nahka samaa uudemmissa, vai vielä huonompaa:Bob kirjoitti: Aivan samaan löysään nahkaan minäkin kiinnitin huomiota - ei kai tuo liene normaalia?

900 Aerossa on selvästi parempilaatuiset nahat, tältä ne näyttävät 22 vuotiaana, 260K ajettuna:

Eski
Itse olen ihmetellyt jo useamman 9-5 ja 9-3 nahkajakkaroita.. varsinkin kuskin penkin nahka on ihan "kurtussa". Omassakin autossa penkkin nahka on ikävästi venynyt. Ymmärtäisin jos autoa ajaisi 250 kg painoinen kaveri päivittäin, mutta ei.. Luulis nyt etä 60 000€ autoon osattaisiin tehdä penkin päälinen?!? Nämä on niitä "Pieniä" asioita, mitkä Saabin tulisi saada laatu puolella hiottua kuntoon. Tuollainen TM:n kuva uuden auton penkistä ei todellakaan anna laadukasta vaikutelmaa. Sitten saattaa tulla vastaan OG 900 nahkapenkeillä ja kuskin penkki on vain normaalisti kulunut, mutta ei todellakaan tuollainen norsunv*ttu..Bob kirjoitti:Aivan samaan löysään nahkaan minäkin kiinnitin huomiota - ei kai tuo liene normaalia?Raimo Miettinen kirjoitti:TM:n juttu löytyy täältä: http://kuvax.net/i/?7841TMSAABAEROWAGON.jpg
Kumman ryppyinen tuo kuskin penkki!
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Kannattaa toki muistaa, että 60.000 euron Aero on oikeasti noin 40000 euron auto. Ruotsissa Aero maksaa 384.000 kr = 41.000 euroa. Hyvä Suomi!
Eski
Eski
Viimeksi muokannut Eski, Su Huhti 09, 2006 05:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Saappi Kuski
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Totta. Silti markkinoilla on puolet halvempia autoja ja niissä penkkien nahka kestää..Eski kirjoitti:Kannattaa toki muistaa, että 60.000 euron Aero on oikeasti noin 40000 euron auto. Ruotsissa Aero maksaa 384.000 kr = 41.000 euroa. Hyvä Suomi!
Eski
Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
