Kauniita aero, Viggeneitä

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Hahaa, "ajelee" vaan pokkana ovi auki. :lol: Vaikka TiD:in kovaa saa kulkemaankin, niin tuskinpa ihan tuollaisia lukemia keräisi ilman +250 hp.. Tuossa Opeliskin diisselissä on muuten hyvin potentiaalia, vaikka vähän sellainen karkeaääninen peli ainakin -99 mallina olikin.
9-3Tid
"Hirsch"
Viestit: 800
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 10:04
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

CC Aero kirjoitti:Hahaa, "ajelee" vaan pokkana ovi auki. :lol: Vaikka TiD:in kovaa saa kulkemaankin, niin tuskinpa ihan tuollaisia lukemia keräisi ilman +250 hp.. Tuossa Opeliskin diisselissä on muuten hyvin potentiaalia, vaikka vähän sellainen karkeaääninen peli ainakin -99 mallina olikin.
Joo ja välityksillekkin on tehty jotain, ainakin omassa 200km/h vauhdissa kiekat vitosella muistaakseni n. 4200rpm tai jotain sinnepäin. Ei ole muuten 9-3 tehty autobaana vauhteihin, yli 160km/h nopeuksissa tuntuu kuin jumalan käsi rupeasi viuhtomaan ovia ulospäin....ehkä se on juuri aukaissut kuvan ovenkin! :wink:
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Isäukon vanha lastutettu TiD keräsi muistaakseni 220 mittariin. :D Tietenkin käytiin suljetulla radalla ajamassa, eihän sitä liikenteessä kukaan ylinopeutta aja.. :roll:
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

V.J.S kirjoitti: 8O Ja vielä etuovi auki kylmällä koneella :roll: :wink:
No huhhuh :D :lol: :D
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

9-3Tid kirjoitti:Ei ole muuten 9-3 tehty autobaana vauhteihin, yli 160km/h nopeuksissa tuntuu kuin jumalan käsi rupeasi viuhtomaan ovia ulospäin....ehkä se on juuri aukaissut kuvan ovenkin! :wink:
Aerolla alkaa alusta loppua 200. Muuten sillä ajelisi kovempaakin. Meteli on kyllä hemmetin moinen, mutta vakaata ja vakuuttavaa meno on.
STCF #3
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2735
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

9-3Tid kirjoitti: Ei ole muuten 9-3 tehty autobaana vauhteihin, yli 160km/h nopeuksissa tuntuu kuin jumalan käsi rupeasi viuhtomaan ovia ulospäin....ehkä se on juuri aukaissut kuvan ovenkin! :wink:
Siinä 180km/h kohdalla kyllä alkaa tuulen vinkumista tulla joka kolosta, muuten menee mielestäni ihan ok, muttei kyllä tee mitään radikaalia mieli tehdä :D

Volvo V70 on kyllä ihan eri maata motarilla 8O
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Niin 95nenkin :D
STCF #3
-valomerkki-
"Hirsch"
Viestit: 849
Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23

Kulkee

Viesti Kirjoittaja -valomerkki- »

Jep..9-5 kulkee yli 200 vielä rauhallisesti...siis olen jostain jonkun kuullut niin kehuvan :oops:
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Omalla en ole uskaltanut kuin 190km/h ajaa (suljetulla radalla) eikä suihissut mistään reijästä. Vakioalusta kyllä tuntui siltä että rattia ei uskaltanut kääntää juuri yhtään. Astra-kaverikin apukuskin paikalta oli sitä mieltä ettei mitään eroa normivauhtiin. Takapenkiltä veikattiin nopeudeksi 130km/h.

edit: Voi olla että aika kultaa muistot. Pitää taas kesäsellä kokeilla uudemman kerran.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

http://users.pandora.be/saabtuning1/ima ... e_1904.jpg

Linkin kuvassa näkyy Saban oikean takavalon alla joku trolljnejne-teksti. Mulle tuli heti vahva muistikuva, että olisin vastaavanlaisen tekstin nähnyt viimekesänä ruottalaisessa tonnarissa Pietarsaaressa. Se oli musta kans, siis se tonnari.

Ajoin kuumana kesäpäivänä ikkunat auki ilmaa haukkoen, ku punasilmäinen särki hapettomassa lammessa :lol: ja katseeni kohdistui mustaan tonnariin. Mitään muita merkkejä/emblemmejä ei autossa ollut kuin tuo trolljnejne-teksti. Vaisto sanoi, että nyt ollaan voiman äärellä. Ajoin sen korttelin ympäri ainakin 5 kertaa ja joka kerta, kun se tonnari oli kohdalla, niin itsellä oli tunne, että perseen alla on päältä ajettava ruohonleikkuri, ja onhan 99:ssä jumaliste 100 hevosta pellin alla. Ei 99 mikään raketti ole, ei sillä jalkoihin ole koskaan jääty, mutta kuitenkin siitä tonnarista huokui sellainen "Fear me"-tunne :twisted: [/url]
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Teksti voisi olla Trollspeed

Sirittääkö mulla silmät, vai onko tossa punasessa saappaassa taka camberit ehkä "hieman" liian suuret.
#1730
500whp.net member
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

Vigge kirjoitti:Teksti voisi olla Trollspeed

Sirittääkö mulla silmät, vai onko tossa punasessa saappaassa taka camberit ehkä "hieman" liian suuret.
Tuskin pelkillä magic-camber pulteilla tota saa aikaan :D Oma osuutensa renkaiden "bemari-asentoon" voi olla myös kameran linssin aiheuttamalla vääristymisellä kuvan reuna-alueella 8O
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

Vigge kirjoitti:Teksti voisi olla Trollspeed.
En tiä, mutta hieno se tonnari oli. Hitsi ku noita hymiöitä ei oo sellaista, jossa toi keltanaama kuolaa...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Vastaa Viestiin