RATTIBÄGIN POSAUTUS
RATTIBÄGIN POSAUTUS
Onko kukaan posauttanut irrallaan olevaa ratin airbagia? Miten se tehdään?
Eräs palokuntapiireistä tuttu kaveri on töissä autoja maahantuovalla yrityksellä huoltopäällikkönä. Hänellä on tapana valistusmielessä joskus räjäytellä noita tyynyjä. Yleensä hän sitoo ehjän tyynykompleksin johonkin kiinteään esim. isoon puuhun tai vast. rautalangalla. Tämän jälkeen kytkee tyynyn sähköjohtoihin pienen "matolaatikon", jossa on nappula ja hauenleuoilla varustetut pihdit auton akkua varten. On ihan reilu pamahdus...ulkotiloissakin 

Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
Noiden ovissa majailevien tyynyjen suhteen on sellainen ohje, että kun ovia leikataan irti autosta, pitää ovi kuskata kauas ja jättää maahan siten, että tyyny pääsee laukeamaan vapaasti....muuten voi isokin ovi ottaa pienen ilmalennondq kirjoitti:Bägien possahduksista puheenollen, jossain lehdessä tässä kun luin oli juttua kolareista ja niiden seuraamuksista. Oltiin haastateltu palolaitokselta jotakuta, ja bägeistä jotka eivät ole kolarissa räjähtäneetkään. Rattibägejä varten on kyllä "räjähdyksenestimet", mutta..sivutyynyt.
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
Kannattaa vaikkapa autojen maahantuojilta kysellä, jos kerran opetustarkoitukseen materiaalia haalit. Voi löytyä jopa valmiita filminpätkiä.mwessman kirjoitti:Pitäis posauttaa, kun tekisin demovideoon siitä pätkän. Olen fysiikan ope. Noita tyynyjä saa inhimilliseen hintaan mistä...?
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012