"Ostaisitko" sinä tämän?

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
saabeli
"Aero"
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 07:40

Viesti Kirjoittaja saabeli »

Olin taudin kourissa joten jää ensi viikkoon, jos on vielä myynnissä
Osta saab, niin sairaus poistuu oitis.
9-3 2,0t (185hv) 5D jubilee vm.2002
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

saabeli kirjoitti:
Olin taudin kourissa joten jää ensi viikkoon, jos on vielä myynnissä
Osta saab, niin sairaus poistuu oitis.
No mutta mulla se on jo :D
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Zeikkari
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Su Huhti 30, 2006 05:04
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Zeikkari »

Iso-T kirjoitti: Jarrut äänti ihan tolkuttomasti,vinkui välillä vaikka ei edes koskenut pedaaliin, ihan kuin palat olis ollut aivan loppu. Ulkoisesti levyissä ei ainakaan näkynyt mitään epänormaalia kulumaa. Voihan se olla että kilven ja levyn välissä on jotain sopimatonta. Mainitsin asiasta myyjälle, että kannattaa varmaan tehdä asialle jotain, jos aikuistenoikeasti haluaa sen saada myytyä.
Voisiko toi jarrujen vinkuminen johtua ajamattomuudesta, on tuo auto seisonut liikkeessä Tammi- Helmikuun vaihteesta asti.

Muuten on tuntunut, että siellä liikkeessä he jopa yrittävät myydä autoja. Toisinkuin yleisesti liikkeissä ei tunnu kiinnostavan myyminen pätkääkään.
Iso-T
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: To Huhti 27, 2006 13:25

Viesti Kirjoittaja Iso-T »

Zeikkari kirjoitti:
Iso-T kirjoitti: Jarrut äänti ihan tolkuttomasti,vinkui välillä vaikka ei edes koskenut pedaaliin, ihan kuin palat olis ollut aivan loppu. Ulkoisesti levyissä ei ainakaan näkynyt mitään epänormaalia kulumaa. Voihan se olla että kilven ja levyn välissä on jotain sopimatonta. Mainitsin asiasta myyjälle, että kannattaa varmaan tehdä asialle jotain, jos aikuistenoikeasti haluaa sen saada myytyä.
Voisiko toi jarrujen vinkuminen johtua ajamattomuudesta, on tuo auto seisonut liikkeessä Tammi- Helmikuun vaihteesta asti.

Muuten on tuntunut, että siellä liikkeessä he jopa yrittävät myydä autoja. Toisinkuin yleisesti liikkeissä ei tunnu kiinnostavan myyminen pätkääkään.
Kyllä se metakka oli senverran kovaa että ei ajamattomista jarruista voi semmosta lähteä. Tai mistäs sen tietää, väittäähän jotkut että lehmätkin lentää :wink: Ei sentäs, onhan se ollut sisällä säilössä, ja koeajo lenkkikin oli sen verran pitkä, että jos ääni olis johtunu "paskasuudesta" yms., olis sen pitänyt poistua, paitti jos sielä tosiaan on ollut joku siirtolohkare jossain välissä. Noh, ei jaksanu sen ihmeempää diaknoosia ruveta tekeemään. Ei se kyllä pysähtynytkään sillai kun pitäs?, kun lahen motarilta laskin alas Korson liittymään. Joutu oikeesti painaa sitä pedaalia, eli todennäkösesti palat täysin finito.

Juu plussaa liikkeelle myynti-innosta, n.10sek kerkesin pyöriä auton ympärillä kun myyjä tuli paikalle, ja ois vielä hyvittäny foordistakin enemmän kun oisin siitä ite pyytäny, yllätys! Lauantaina tuttu katto koneelta että 90+pv on tuo yksilö ollut keskuksella myynnissä.

Btw. onkos tää mahtollisesti sun vanha auto???
Poy
"Hölösuu"
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 21:30
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Poy »

Iso-T kirjoitti:
Zeikkari kirjoitti:
Iso-T kirjoitti: Jarrut äänti ihan tolkuttomasti,vinkui välillä vaikka ei edes koskenut pedaaliin, ihan kuin palat olis ollut aivan loppu. Ulkoisesti levyissä ei ainakaan näkynyt mitään epänormaalia kulumaa. Voihan se olla että kilven ja levyn välissä on jotain sopimatonta. Mainitsin asiasta myyjälle, että kannattaa varmaan tehdä asialle jotain, jos aikuistenoikeasti haluaa sen saada myytyä.
Voisiko toi jarrujen vinkuminen johtua ajamattomuudesta, on tuo auto seisonut liikkeessä Tammi- Helmikuun vaihteesta asti.

Muuten on tuntunut, että siellä liikkeessä he jopa yrittävät myydä autoja. Toisinkuin yleisesti liikkeissä ei tunnu kiinnostavan myyminen pätkääkään.
Kyllä se metakka oli senverran kovaa että ei ajamattomista jarruista voi semmosta lähteä. Tai mistäs sen tietää, väittäähän jotkut että lehmätkin lentää :wink: Ei sentäs, onhan se ollut sisällä säilössä, ja koeajo lenkkikin oli sen verran pitkä, että jos ääni olis johtunu "paskasuudesta" yms., olis sen pitänyt poistua, paitti jos sielä tosiaan on ollut joku siirtolohkare jossain välissä. Noh, ei jaksanu sen ihmeempää diaknoosia ruveta tekeemään. Ei se kyllä pysähtynytkään sillai kun pitäs?
Voihan ne olla jo ruosteessa, jos ovat seisseet pidemmän aikaa.
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
Iso-T
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: To Huhti 27, 2006 13:25

Viesti Kirjoittaja Iso-T »

Poy kirjoitti:
Voihan ne olla jo ruosteessa, jos ovat seisseet pidemmän aikaa.
Niinkuin aikaisemmin jo kirjoitin, että levyt olivat ainakin silmämääräisesti ok. Ja mitä tulee tuohon ruosteessa olemiseen, auto on kuitenkin ollut liikkeessä sisällä, sielä kai harvemmin levyt ruostuu? Tietty jos joku tykkää pitää liikkeessään ilmastointia asennossa trooppinen ilmasto, niin onhan sekin mahdollista, mutta kyllä se jo silloinkin vaatii sadettimen asentamista sisätiloihin :wink:

No mutta oli sen auton jarruissa vikana mikä tahansa, niin se saa minun puolestani olla sielä myynnissä toisetkin 90pv. Mä aattelin etsiä semmoisen yksilön, jolle ei tarttis ainakaan ensimmäisen vuoden aikana tehä mitään yhtään mitään remonttia. Ainahan tulee ylläreitä, sehän on selvä, mutta ettei olisi ainkaan mitään tiedossa olevaa vikaa. Ton Foordin kanssa on tullut eräskin ilta vietettyä tallilla kaikenmaailman ongelmien kanssa, nyt vois pitää vähän lomaa ja kädet puhtaana...tosin taitaa olla toiveajattelua :lol:
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Mutsi on reissussa ja sen vuoden vanha golffi oli seisonut tallissa kuukauden päivät. Liikkeelle lähtiessä sai antaa aika hyvin kaasua, ennen kuin jarrut kamahti paukauksella irti. Siirsin sen vaan pois tallista ja takaisin, joten jarrujen vinkunoita ei tullut kuunneltua, mutta pointti on, että kyllähän ne jarrut ruostuu jos ei autolla ajeta.

Mutta otapa pieni reissu tänne Jyväskylän suuntaan ja tule hakemaan AUTO itselles :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Iso-T
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: To Huhti 27, 2006 13:25

Viesti Kirjoittaja Iso-T »

peinu kirjoitti:Mutsi on reissussa ja sen vuoden vanha golffi oli seisonut tallissa kuukauden päivät. Liikkeelle lähtiessä sai antaa aika hyvin kaasua, ennen kuin jarrut kamahti paukauksella irti. Siirsin sen vaan pois tallista ja takaisin, joten jarrujen vinkunoita ei tullut kuunneltua, mutta pointti on, että kyllähän ne jarrut ruostuu jos ei autolla ajeta.

Mutta otapa pieni reissu tänne Jyväskylän suuntaan ja tule hakemaan AUTO itselles :)
Olikos ne sitten ruosteessa??? :wink: Kyllä mä sen ymmärrän että jos händäri päällä auto seisoo kuukausi tolkulla, niin taatusti puree palat kiinni. Nyt oli kuitenkin kyse käyttö, ei seisontajarrusta. Vai meinaatko että golffissa on etujarrut kanittanut niin seisomisen takia? Tuossa saappaassa ei tilanne muuttunut edes 45min ajon jälkeen.

Luhankaan pitäs parinviikon päästä lähteä mökkeilemään ....pitääpi tehdä vähän kyselyjä jos vaikka... 8)
Vastaa Viestiin