Sen verran omasta autosta voi sanoa että ahtimena on kohtuullisen kookas mötikkä, ja verrattuna T25: seen ne toimii just päin vastoin.
Alussa toi iso oli outo ajaa, mutta hetken päästä asiaan tottui ja se oli ihan ok.
Nyt kun vaihdoin pieneksi ajaksi T25: sen takas niin oli se karmee 

No, ei karmea mutta esim. normaalissa matka-ajossa ahdot ryntää niin nopeesti että on vaikee pitää ajonopeutta samana, isolla ahtimella auto on kuin joku 2.0L vapari pienillä kierroksilla eikä hötkyile yhtään eli ajaminen pal miellyttävämpää.
Myös se että pikku ahdin lähtee ku hauki rannasta aiheuttaa vaihteistolle kovaa rasitusta, yksi loota aikanaan sanoin sopparin irti Affella 
 
 
Isolla ahtimella ei ko. vaivaa ole, ja kytkinkin pitää paremmin 
 
Niin ja toi mun ei oo siis mitenkään tieteellisesti suunniteltu, se on vaan kasattu tallissa osista mitä käteen sattuu, että varmaan sen sais heräämään alhaaltakin paremmin jos kaikki olis vaan suunniteltu paremmin 
 
PS. Niin ja sitä vanhaa kunnon turbo-potkua on 
