omat viestit osion tilakysymys
omat viestit osion tilakysymys
Mistä itseasiassa on kiinni, ettei omat viestit osiossa ole enemmän tilaa viesteille? Mistä kiinni?
Mun mielestä, jos on kiinni esim. jostain nettipalvelun kovalevytilasta, niin varmaan vois löytyä klubilaisten joukosta subventoijia lisätilan saamiseksi. Tai mahdollista määrittää tilaa per käyttäjä? Jolloin klubi voisi vaikka myydä lisätilaa tms...
Mun mielestä, jos on kiinni esim. jostain nettipalvelun kovalevytilasta, niin varmaan vois löytyä klubilaisten joukosta subventoijia lisätilan saamiseksi. Tai mahdollista määrittää tilaa per käyttäjä? Jolloin klubi voisi vaikka myydä lisätilaa tms...
Palatakseni alkuperäiseen kysymykseen: mistä tuon levytilan niukkuus on kiinni? Voisiko sitä jotenkin ostaa lisää? Viisastelun vois jättää vähemmälle kun esittää ihan asiallisen kysymyksen.peinu kirjoitti:Siinä saapuneen viestin oikeassa alakulmassa on "poista viesti" nappula. Kannattaa käyttää. Tärkeitä viestejä voi siirtää tallennettuihin.
Mitäs "viisastelua" tässä oli?Anonymous kirjoitti:Palatakseni alkuperäiseen kysymykseen: mistä tuon levytilan niukkuus on kiinni? Voisiko sitä jotenkin ostaa lisää? Viisastelun vois jättää vähemmälle kun esittää ihan asiallisen kysymyksen.peinu kirjoitti:Siinä saapuneen viestin oikeassa alakulmassa on "poista viesti" nappula. Kannattaa käyttää. Tärkeitä viestejä voi siirtää tallennettuihin.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Nimenomaan.
Jos on jotain kommentoitavaa, niin voisi edes kirjautua forumiin. Kirjautumattahan ei voi tarkastaa edes omia viestejään
Kun niitä viestejä alkaa kertyä sinne omaan postilaatikkoon, on niitä kohta sen verran, että ei niistä kukaan ota selvää mitä kaikkea sieltä löytyy. Alkavat vanhimmat viestit pölyttymään.
Ja laitetaanpas asiallinen vastakysymys: Paljonko olisi sellainen sopiva tila?
Sen jälkeenvoi mennä forumin päävalikkoon ja katsoa alareunasta montako rekisteröityä käyttäjää forumilla on ja tehdä siitä omia päätelmiä ja alkaa vaikka googlailemaan levytilaa. Ja nimenomaan MySQL-levytilaa minkä forumin kaikki postaukset vaativat toimiakseen.
Sen jälkeen kun on tuon edellämainitun suorittanut voi ottaa huomioon sen tosiseikan, että tämän forumin ylläpito loppuu joskus "lähiaikoina" ja siirrytään toisenlaiseen forumiin. Mitä sen jälkeen tapahtuu noille yksitysiviesteille ja miten paljon hyötyä niistä on sen jälkeen?
Lopputulos tulee olemaan:
Näköjään viestien määrälle on asettu jo aikojen saatossa hyväksi koetut rajat. Kannattaisi siis vaan kiltisti poistaa turhat viestit ja tallentaa tärkeät vaikka omalle tietokoneelle.
Jos on jotain kommentoitavaa, niin voisi edes kirjautua forumiin. Kirjautumattahan ei voi tarkastaa edes omia viestejään

Kun niitä viestejä alkaa kertyä sinne omaan postilaatikkoon, on niitä kohta sen verran, että ei niistä kukaan ota selvää mitä kaikkea sieltä löytyy. Alkavat vanhimmat viestit pölyttymään.
Ja laitetaanpas asiallinen vastakysymys: Paljonko olisi sellainen sopiva tila?
Sen jälkeenvoi mennä forumin päävalikkoon ja katsoa alareunasta montako rekisteröityä käyttäjää forumilla on ja tehdä siitä omia päätelmiä ja alkaa vaikka googlailemaan levytilaa. Ja nimenomaan MySQL-levytilaa minkä forumin kaikki postaukset vaativat toimiakseen.
Sen jälkeen kun on tuon edellämainitun suorittanut voi ottaa huomioon sen tosiseikan, että tämän forumin ylläpito loppuu joskus "lähiaikoina" ja siirrytään toisenlaiseen forumiin. Mitä sen jälkeen tapahtuu noille yksitysiviesteille ja miten paljon hyötyä niistä on sen jälkeen?
Lopputulos tulee olemaan:
Näköjään viestien määrälle on asettu jo aikojen saatossa hyväksi koetut rajat. Kannattaisi siis vaan kiltisti poistaa turhat viestit ja tallentaa tärkeät vaikka omalle tietokoneelle.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
eiköhän vastaus alkuperäiseen kysymykseen ole puhtaasti se nettipalvelun levytila. itse jatkan mielummin keskusteluja sähköpostin puolella ja yv:n kautta vain ns. "yhteydenotot".
olenko muuten tehnyt oikean havainnon, että kun tila ns. täyttyy, viestiliikenne kulkee yhä, ja jatkuu ns. "last-out" menetelmällä, vanhin viesti poistuu?
olenko muuten tehnyt oikean havainnon, että kun tila ns. täyttyy, viestiliikenne kulkee yhä, ja jatkuu ns. "last-out" menetelmällä, vanhin viesti poistuu?
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Tuota niin, voiko olla niin että tuo 'lähetetyt' kansio on niin tukossa, ettei kansiosta 'lähtevät' posti menekään etiäppäin?
En ole ollenkaan varma, ovat yv:ni saavuttaneet kohdettaan, sillä vieläkin näkyvät tuolla 'lähtevissä', eikä siis 'lähetetyissä'.
?
Poistin kyllä viestejä tuolta 'lähetetyistä', mutta siltikään eivät suostu lähtemään tuolta 'lähtevät' kansiosta viestit etiäppäin..?
En ole ollenkaan varma, ovat yv:ni saavuttaneet kohdettaan, sillä vieläkin näkyvät tuolla 'lähtevissä', eikä siis 'lähetetyissä'.
?
Poistin kyllä viestejä tuolta 'lähetetyistä', mutta siltikään eivät suostu lähtemään tuolta 'lähtevät' kansiosta viestit etiäppäin..?

"Liikkumaton Posti"Tonppa kirjoitti:Tuota niin, voiko olla niin että tuo 'lähetetyt' kansio on niin tukossa, ettei kansiosta 'lähtevät' posti menekään etiäppäin?
En ole ollenkaan varma, ovat yv:ni saavuttaneet kohdettaan, sillä vieläkin näkyvät tuolla 'lähtevissä', eikä siis 'lähetetyissä'.
Poistin kyllä viestejä tuolta 'lähetetyistä', mutta siltikään eivät suostu lähtemään tuolta 'lähtevät' kansiosta viestit etiäppäin..?
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Niitä viestejä voi poistaa myös sieltä "lähtevät" kansiosta, eli siis ennen kuin vastaanottaja sen viestin avaa.Tonppa kirjoitti:
Jotakuta odottaa nyt sitten melkoinen läjä samaa viestiä.![]()
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
vihjevihjevihje:
Lähtevät-kansion tekstejä voi myös muokata.
Esim. Jos alkaa kaduttamaan naispuoliselle saabistille lähetetyn viestin sisältö, voi sitä muokata vielä romanttisempaan suuntaan niin kauan kun viesti löytyy vielä kyseisestä laatikosta
Lähtevät-kansion tekstejä voi myös muokata.
Esim. Jos alkaa kaduttamaan naispuoliselle saabistille lähetetyn viestin sisältö, voi sitä muokata vielä romanttisempaan suuntaan niin kauan kun viesti löytyy vielä kyseisestä laatikosta

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11