Nappulan tunnistusta (9-3)..

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
MacIIVC
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 14:36

Nappulan tunnistusta (9-3)..

Viesti Kirjoittaja MacIIVC »

Sanokaas mikä tuo ympyröity kytkin oikeen on, vissiin joskus irronnut alkuperäinen ja tuollaisella korvattu. Väännelty on, mutta mitään merklittävää ei ainakaan ole havaittu tapahtuvan.

Kuva
ex 9-3 2.2 TiD -99
Muksu
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: Su Touko 30, 2004 19:19
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Muksu »

En äkkiseltään muista mitä käyttöohje sanoo tuohon paikkaan sopivan, mutta oisko autossa ollut lisäpitkät joskus ja tuo katkaisin on tehty niiden poiskytkemiseksi :roll:
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka

Volvo V50, 2012
karvalakki
"Turbo"
Viestit: 289
Liittynyt: Ma Joulu 15, 2003 20:12

Re: Nappulan tunnistusta (9-3)..

Viesti Kirjoittaja karvalakki »

Minusta nayttaa, ettei tuossa ole koskaan mitaan kytkinta alunperin ollutkaan. On vain napattu se peitelevy pois, ja asennettu natti tarvikekytkin ties mita tarkoitusta varten.
'99 9-3 2.0T (185hp), Eibach Pro-Kit / Bilstein Sprint
Happo
"Turbo"
Viestit: 293
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 23:13
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Happo »

Sähköantennille?
Saab 9³
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

"Monet" tosiaan asentaa tohon sähköantennille kytkimen, ettei se piistä nylkytä ylös-alas kokoaikaa, etenki sillon kun kuuntelee CD:tä.
Tietääkseni tuossa ei orkkiksena ole yhtikäs mitään. Ei ainakaan minulla ole..
MacIIVC
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Pe Marras 25, 2005 14:36

Viesti Kirjoittaja MacIIVC »

pade kirjoitti:"Monet" tosiaan asentaa tohon sähköantennille kytkimen, ettei se piistä nylkytä ylös-alas kokoaikaa, etenki sillon kun kuuntelee CD:tä.
Tietääkseni tuossa ei orkkiksena ole yhtikäs mitään. Ei ainakaan minulla ole..
Sitä itekkin ihmettelin, kun manuskassakin kuvassa tuossa pelkkä "suojanappula" tarvii testata tuota sähköantenniajatusta
ex 9-3 2.2 TiD -99
tami
"Hirsch"
Viestit: 810
Liittynyt: To Syys 23, 2004 22:01
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja tami »

9-5T kirjoitti:Olisko vanha taksi(diesel) silloin voisi olla vaikka taksivalon katkaisin ja dieseleissä moni haluaa kytkeä eberin pois toiminnasta. Itse on tullut laitettuja ainakin seuraavia ylimääräisiä nappuloita Saabeihin.
lisäpitkät
sähköantenni
GPS:n virta
Jatkohälyttimen kytkin
kattovalon kytkin
Pöydällä odottaa asennusta eberin/jäähdytyspuhalluksen vaihto nappula.
Alkuperäiset nappulat on aika arvokkaita joten siinä voisi olla syy yleismallisen asennukseen.
Aikamoinen lista ^. Kuinkahan monta ylimääräistä nappulaa on näille kaikille laitteille ja mittareille tarvinnut asentaa...

Kuva
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Psychocowboy
"Hölösuu"
Viestit: 2937
Liittynyt: To Huhti 01, 2004 12:02
Paikkakunta: H:ki - J:kylä

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

^kiesus :wink: . Pitäskö tuota vielä pysytyä ajamaan? Ei taida olla huomio tiessä ainakaan :wink:
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Muksu
"Hölösuu"
Viestit: 1081
Liittynyt: Su Touko 30, 2004 19:19
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Muksu »

Psychocowboy kirjoitti:Ei taida olla huomio tiessä ainakaan :wink:
No...puhutaanhan ilmailussakin mittarilennosta...ei tuo sen kummempaa ole :lol:
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka

Volvo V50, 2012
hsivenius
"Ruisku"
Viestit: 140
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2006 13:33
Paikkakunta: Korpilahti

Viesti Kirjoittaja hsivenius »

Eihän tuo namiska lähde irti kun vetää?

Kun minun entisessä japanin ihmeessä eli corollassa oli ton näkönen namiska joka lähti irti ja näin kytkeytyi päälle huippuunsa viritetty Gemini-hälyytinjärjestelmä :D
Vastaa Viestiin