Sanokaas mikä tuo ympyröity kytkin oikeen on, vissiin joskus irronnut alkuperäinen ja tuollaisella korvattu. Väännelty on, mutta mitään merklittävää ei ainakaan ole havaittu tapahtuvan.
En äkkiseltään muista mitä käyttöohje sanoo tuohon paikkaan sopivan, mutta oisko autossa ollut lisäpitkät joskus ja tuo katkaisin on tehty niiden poiskytkemiseksi
Minusta nayttaa, ettei tuossa ole koskaan mitaan kytkinta alunperin ollutkaan. On vain napattu se peitelevy pois, ja asennettu natti tarvikekytkin ties mita tarkoitusta varten.
"Monet" tosiaan asentaa tohon sähköantennille kytkimen, ettei se piistä nylkytä ylös-alas kokoaikaa, etenki sillon kun kuuntelee CD:tä.
Tietääkseni tuossa ei orkkiksena ole yhtikäs mitään. Ei ainakaan minulla ole..
pade kirjoitti:"Monet" tosiaan asentaa tohon sähköantennille kytkimen, ettei se piistä nylkytä ylös-alas kokoaikaa, etenki sillon kun kuuntelee CD:tä.
Tietääkseni tuossa ei orkkiksena ole yhtikäs mitään. Ei ainakaan minulla ole..
Sitä itekkin ihmettelin, kun manuskassakin kuvassa tuossa pelkkä "suojanappula" tarvii testata tuota sähköantenniajatusta
9-5T kirjoitti:Olisko vanha taksi(diesel) silloin voisi olla vaikka taksivalon katkaisin ja dieseleissä moni haluaa kytkeä eberin pois toiminnasta. Itse on tullut laitettuja ainakin seuraavia ylimääräisiä nappuloita Saabeihin.
lisäpitkät
sähköantenni
GPS:n virta
Jatkohälyttimen kytkin
kattovalon kytkin
Pöydällä odottaa asennusta eberin/jäähdytyspuhalluksen vaihto nappula.
Alkuperäiset nappulat on aika arvokkaita joten siinä voisi olla syy yleismallisen asennukseen.
Aikamoinen lista ^. Kuinkahan monta ylimääräistä nappulaa on näille kaikille laitteille ja mittareille tarvinnut asentaa...
Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
^kiesus . Pitäskö tuota vielä pysytyä ajamaan? Ei taida olla huomio tiessä ainakaan
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Kun minun entisessä japanin ihmeessä eli corollassa oli ton näkönen namiska joka lähti irti ja näin kytkeytyi päälle huippuunsa viritetty Gemini-hälyytinjärjestelmä