Mistäköhän porukat on hankkinu noita 30.9 kohm ja 500 ohm vastuksia. Kävin paikallisella rtv asentajalla näyttämässä hommaa (kun en uskalla itse tehdä tinauksia) sanoi vastusten olevan outoa kokoa, että pitäis kasata useammasta vastuksesta vai kuka kerholainen olisi halukas tekemään muutoksen, tietenkin korvausta vastaan Voin tietenkin ostaa kyseiset vastukset jos jollakin olisi
9000 T16 kirjoitti:Mistäköhän porukat on hankkinu noita 30.9 kohm ja 500 ohm vastuksia. Kävin paikallisella rtv asentajalla näyttämässä hommaa (kun en uskalla itse tehdä tinauksia) sanoi vastusten olevan outoa kokoa, että pitäis kasata useammasta vastuksesta vai kuka kerholainen olisi halukas tekemään muutoksen, tietenkin korvausta vastaan Voin tietenkin ostaa kyseiset vastukset jos jollakin olisi
Tarkennuksena todettakoon ettei di:llä ja apc:lla varustetussa tontussa voida soveltaa 900aero.com:in virivinkkejä. Apc boksissa ei ole samoja vastusarvoja kuin jakajallisessa mallissa. Jos nyt joku sattuis ihmettelemään miksei viritykset toimi. Virranjakajalla varustetussa turbotontussa toimii tietty hyvin..
9000 T16 kirjoitti:HÄH nyt heittää kärrynpyörää .Millä ohjeilla di+apc:lla oleva boksi modataan vai eikö sitä pysty modaamaan
DI+APC:n (9000 vm. -88, 2 erillistä boksia) APC-osio modataan ymmärtääkseni kuin "normaali" APC. DI/APC-boksia (9000 vm. -89-) viritetään lastun vaihdolla.
Joo, muuten kyllä mutta vastusarvot ihan eri kuin jakajamallisessa.
Tais olla paljon suuremmat. Toisin sanoen jos laittaa jakajamallisesta autosta apc boksi di-malliseen, niin ei toimi. Magneettiventtiili vaan naputtaa koko ajan. APC boksia(DI +APC) pystyy kyllä modaamaan, muttei samoilla ohjeilla kuin 900aero.com ohjeilla. Näin ainakin kaverin -88 tonnarissa