9-5:n suorituskyky vs. alemman keskiluokan GTI-autot
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Kaverilla oli muutama vuosi sitten käytössä tuollainen vakio Type-R -03 ja testattiin muutamaan oteeseen kisata (itselläni oli silloin -00 9-5 Aero Wagon manuaali).
Lähtönopeus ~40 km/h. Tasatahtia tuonne 180 km/h hujakoille ja sen jälkeen Honda alkoi jäämään. 220 nopeudessa parikymmentä metriä eroa.
Lähtönopeus ~40 km/h. Tasatahtia tuonne 180 km/h hujakoille ja sen jälkeen Honda alkoi jäämään. 220 nopeudessa parikymmentä metriä eroa.
#1433 Antti Päivärinta, 050 4023 470
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
900 T16 A cab -92, 9000 CDE 2,3 T -96, 9-5 Aero 4d -05, 9-5 "2,0t" -02 Tech2
Purkuosia: 9-5 -98-05, 9000 -95-98, ng900, og900
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 166
- Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 22:53
- Paikkakunta: Lapua/Vaasa, FI
Saksassa autot ovat sen verta halvempia, että Suomessa luokat menevät hieman eri tavalla. Meillä Suomessa S-Mersut ym. lasketaan johonkin presidenttiluokkaan tai vastaavaan. Saksassa ei taida 9-5:n ja E-mersun aloitusmallien hintaero olla 20t€ luokkaa...Tämmöinen löytyi, siinä yksi näkemys "luokista".
-
- "Turbo"
- Viestit: 274
- Liittynyt: La Syys 13, 2003 14:45
- Paikkakunta: lohja
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Toisin sanoen, Suomessa voi väen väkisin vängätä 9-5:n alempaan luokkaan, kuin se kuuluisikaan. Perusteena käytettäköön sitten vaikka imagopohjaista hinnoitteluaMoukarimies kirjoitti:Saksassa autot ovat sen verta halvempia, että Suomessa luokat menevät hieman eri tavalla. Meillä Suomessa S-Mersut ym. lasketaan johonkin presidenttiluokkaan tai vastaavaan. Saksassa ei taida 9-5:n ja E-mersun aloitusmallien hintaero olla 20t€ luokkaa...Tämmöinen löytyi, siinä yksi näkemys "luokista".

SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 166
- Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 22:53
- Paikkakunta: Lapua/Vaasa, FI
Kirjoitinkin, että kaikilla on asiasta omat vahvat mielipiteet. Minä kunnioitan niitä, enkä halua kenenkään loukkaantuvan. Mikä tässä on nyt niin tärkeää, että siitä pitää edes alkaa väittää? Minä katson aloitusmallien hintaa, joku muu takapenkin leveyttä tai jotain muuta.Toisin sanoen, Suomessa voi väen väkisin vängätä 9-5:n alempaan luokkaan, kuin se kuuluisikaan. Perusteena käytettäköön sitten vaikka imagopohjaista hinnoittelua Laughing
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Tottakai, näinhän se onMoukarimies kirjoitti:Kirjoitinkin, että kaikilla on asiasta omat vahvat mielipiteet. Minä kunnioitan niitä, enkä halua kenenkään loukkaantuvan. Mikä tässä on nyt niin tärkeää, että siitä pitää edes alkaa väittää? Minä katson aloitusmallien hintaa, joku muu takapenkin leveyttä tai jotain muuta.Toisin sanoen, Suomessa voi väen väkisin vängätä 9-5:n alempaan luokkaan, kuin se kuuluisikaan. Perusteena käytettäköön sitten vaikka imagopohjaista hinnoittelua Laughing


SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 166
- Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 22:53
- Paikkakunta: Lapua/Vaasa, FI
Ehkä Type-R nyt ei ihan urheiluauto ole. Suorituskykyinen pikkusportti ennemminkin. Kyllä oikeat urheiluautot on ainakin minun mielestä ihan jotain muuta.... Saab on kyllä sen sijaan hyvä perheauto, myös kohtuullisen suorituskykyinen.
voima on turvallisuutta
9-5 Aero autom. -2000 nykyään ex
VW Golf GTI DSG -05
Suzuki GSX-R 1000 -08
9-5 Aero autom. -2000 nykyään ex
VW Golf GTI DSG -05
Suzuki GSX-R 1000 -08