Auttakaa miestä mäessä!!!
-
- "Hölösuu"
Kasassa

Re: Kasassa
No harmi, eipä ole tullut muiden autoja uskallettua ruuvailla mutta tuollainen kannentiivisteen vaihtohomma menisi (ehkä) jo melkein rutiinillaSaabisti -77 kirjoitti:Oishan tuota voinu ajaltaakkin, mut auto on purettu ja melkein jo kasassa, kannentiivistattä vaille...onko kukaan saanut turboa jatketun moottoritakuun piikkiin? (auton ostosta yli 6kk).

Luulen että turboja on saatu moottoritakuun piiriin sen vuoksi koska on voitu olettaa turbon kulumisen johtuvan öljykierron häiriintymisestä (tukkeutunut huohotin + öljyliete), luulen ettei moottoritakuu korvaa suoraan pelkän ahtimen hajoamista?
Käskepä tarkistamaan samalla paljonko jakoketjun kiristin on tullut ulos, jos on tullut sen 11mm (tai 12) tai enemmän niin periaatteessahan tuossa on silloin "moottorivaurio" sikälimikäli koneesta löytyisi jotain saastumaa tms, ja tällöin tietty uusi ahdin ym takuuseen

Pärnäsen korjaamo tekee näin loma-aikaan pihatöitä, juo hieman olutta iltasella ja ruuvailee 99:iä

Edit: onneksi olkoon Psychocowboy, itse en enää tohdi edes muistella kuinka vanha olen

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Hölösuu"
Kunnossa
No nyt sain auton viimein pajalta takas.
Rempalle tuli hintaa1900€
Eli uus turbo laitettiin ja samal kannentiiviste. nyt auto pelittää, mut miten ahdot ei kunnol nouse vielkään? pitääkö tuo trionic "opettaa" uudestaan tavoille? eli kovaa ajoa vai miten?