Joo pientä skeptisyyttä havaittavissa, hyvä.
Havainnoillistava kuva
http://koti.mbnet.fi/stress/T5_topp/sli ... %20006.jpg
Siinä T5 kansi ja sen päällä tuo b234 pitkäkansi tiiviste.
Tässä yksi ruotsalaisen ratkaisu ongelmaan
http://www.garaget.org/show_ext.php?car ... age=154397
Tässä oma ratkaisu
http://koti.mbnet.fi/stress/Piharane/sl ... %20004.jpg
Pultit ei kuulu olla tuossa.
Lisäksi tarvit T5 imusarjan ja sitten moniurahihnan kiristäjälle pitää väsätä uus kiinnike.
Se tulee kanteen kiinni alunperin.
Mitä tulee halkeamisherkkyyteen niin olen monen muun kans todennu että niitä vaan on kummallisen paljo haljenneita kansia verrattuna myyntimäärään.
Ei kovin yleinen konetyyppi tuo B234 pitkä vm. 90-93.
Ja kuinka monesti kuulee haljenneesta T5 kannesta?
Nostakaa kädet pystyyn.
Tieteellistä näyttöä ei ole tarjottavana, materiaalitekniikan hommia johon en ole erikoistunut.
Niin ja viikko sitte meni minulta viimeinen ehjä 2.3 pitkäkansi vaihtokaupassa, kun eräällä saabistitoverilla oli kansi haljennu.
Virtauksista ei ole muuta tarjottavana kuin tämä
http://www.900aero.com/main/tech_main_cyheads.htm
Mutta täällähän ei viritetä mitään vähäpäästöisiä jotenka....