vetokoukku

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

ng900aero kirjoitti:
peinu kirjoitti:
ng900aero kirjoitti: Kuinka iso kolo täytyy sahata helmaan?
No jos joskus ottaa koukun pois niin siihen koloon voi sitten lykätä vaikka feikki-pakoputkenpään Kuva
Huomaa, että jthingillä on kolkki ja sulla satku. Satkussa on suippo sukkulapuskuri, mihin tuskin tarttee leikellä mitään reikiä.
Tuohon on hakusessa 9-3:n puskurit joten periaattessa tuohon takapuskimeen voisi leikellä vaikka minkälaisia koloja.
no jos on tulossa 9-3:n puskurit, niin laita ensin se puskuri ja mallaa vasta sen jälkeen sitä koukkua.

Mitä olen nähnyt (jostain syystä tullut kateltua) noita koukkuloita niin on muutamaa vaihtoehtoa näkynyt:
- pikkuaeron helmassa nätti 15cm leveä kansi irroitettavalle. Vissiin "orkkiskoukku". Ainakin oli ostettaessa asennettu haastattelun mukaan.
- kokonaan helman alle menevä, missä kovilin (?) neliö kansi.
- oma pikkuaeron helma katkaisemalla läpi viety ngsatkun koukku...

eli ngsatkuun sopiva koukku voi olla 5 cm ylempänä kuin kolkkiin tarkoitettu.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin