Omassa NG-satkussani oli kyllä ilmeisesti polttoainepumppua varten oikein muovikannella varustettu reikä takaistuimen alla. Muuten hyvä, mutta ei se pumppu ollut siellä päinkään.ng900aero kirjoitti:Poralla reikä pohjalevyyn ja pistosahalla reikä sen kauluksen yläpuolelle, noin meinaan ainakin itse tehdä jos ng:n pumppu alkaa renklaamaan, on helpompi sitten tulevaisuudessakin huoltaa.Muksu kirjoitti:On tiedossa ja siksi pelottaakin...muutenhan sen voisi ennakoivasti vaihtaa vaikka itse. Toista se oli OG:ssaEski kirjoitti:Bensapumpun kohdalla GM900 ja 9-3:ssa on muuten tehty sellainen loistava ratkaisu, että pumppuun ei pääse käsiksi kuin irroittamalla tankin...
Eski

Lienenkö ollut ruostumisen suhteen ainoa, jolla rupesi takalokarista kylkilistan kohdalta kahden limittäisen pellin sauma ruostumaan. Sitä ei ihan helposti korjatakaan.
Koin tärinät, koin kalliin lootarempan ja tasapainoakselirempan. Möin pois ennen kuin olisi vielä venakumiremppa pitänyt alkaa tekemään.
Positiivisella puolella: tilava, mukava ajaa (silloin kun ei täristänyt) ja mielestäni edelleenkin helkkarin tyylikkään näköinen auto (valokuvia katsellaan syvään huokaisten).