No mä kiinnitin huomiota ihan samaan!2,3T sport kirjoitti: Ei taida bemari-mies luottaa, että vapari herää varmasti ahdettua paremmin. Ekan lähetyksen hoitaa bemari ja seuraavat Saabin-lähetykset bemari-varastaa selkeästi. Pistähän vähän ääntä kaiuttimiin![]()
Aero Vs. Boxter S
-
- "Hölösuu"
-
- "Hölösuu"
Ei ole kovinkaan nuhanen kumpikaan. Kelpais kulkunsa puolesta mulle molemmat. Toiseen ei vaan mahduHarrimatias kirjoitti:Viimesessä vedossa ainakin varastaa. Mut kyllä tuo bemariki taitaa silti hyvin liikkuaNätit on soundit.

Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
-
- "Hölösuu"
-
- "Hölösuu"
-
- "Hölösuu"
Miksi ette ota esim. 0-100km/h "vetoja?
Omasta mielestäni nuo olisivat paljon tärkeämpiä kuin jokin 100-200km/h jolla ei ole mitään arvoa Suomessa
Eihän Suomessa saa ajaakaan monessa paikassa kuin 100km/h ja ainakin itselleni on erittäin tärkeätä kuinka nopeasti auto poistuu paikalta juurikin pienillä nopeuksilla jotta ehtii menemään mm. vihreillä valoilla ennenkuin vaihtuvat oransseillebn 
Omasta mielestäni nuo olisivat paljon tärkeämpiä kuin jokin 100-200km/h jolla ei ole mitään arvoa Suomessa

Viimeksi muokannut ng900aero, La Syys 16, 2006 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
0-100km/h tehokkaalla etuvetoisella on aika turhaa mielestäning900aero kirjoitti:Miksi ette ota esim. 0-100km/h "vetoja" mm. M3/M5:sia vastaan???
Omasta mielestäni nuo olisivat paljon tärkeämpiä kuin jokin hölmö 100-200km/h jolla ei ole mitään arvoa SuomessaEihän Suomessa saa ajaakaan monessa paikassa kuin 100km/h ja ainakin itselleni on erittäin tärkeätä kuinka nopeasti auto poistuu paikalta juurikin pienillä nopeuksilla jotta ehtii menemään mm. vihreillä valoilla ennenkuin vaihtuvat oransseille siinä kun pitää odotella jotain turbon viivettä, tehojen pitää tulla heti

Pitoa kun usein ei ole ennen kuin kolmannella vaihteella, jos edes sillon. Ja etenkin jos on Saabi kyseessä on voimansiirto aika kovilla tollasissa lähdöissä jos tosissaan ajetaan.
Ja tuollaista modernia tehokasta takavetoista bemppua vastaan ei taida hirveesti olla saumoja kuitenkaan.
Käytännölliseksi en todellakaan näe tuota 0-100km/h. Kyllä ohituskiihtyvyys on paljon tärkeämpi ja käytännöllisempi jolloin esim. tuo 100-200 on parempi mittapuu vaikka sen joutuukin tekemään saksassa autobaanalla mutta kuitenkin

Sitkeys kertoo paljon enemmän

Oon Paden kanssa samoilla linjoilla sen suhteen, et etuvetosella on aika turhaa repiä 0km/h--> se on aikalailla sutimista ja etenkin voimansiirtoa rasittavaa. Itse en sitä uskonut hyvällä ja näin ollen liikun tällä hetkellä jalkasin... 

Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
Toinen kuulemani laatikon (tasauspyörästön..?) hajoaminen ng900/og9-3:ssa 2 viikon sisään.. Kesä tuottaa tulostaAleksi kirjoitti:Oon Paden kanssa samoilla linjoilla sen suhteen, et etuvetosella on aika turhaa repiä 0km/h--> se on aikalailla sutimista ja etenkin voimansiirtoa rasittavaa. Itse en sitä uskonut hyvällä ja näin ollen liikun tällä hetkellä jalkasin...

Koputtaa puuta, että oma vielä toistaiseksi kasassa..

Parempi vaan painella sitä oikeanpuoleista 100+ vauhdeissa 3:lla ja 4:lla, ettei tuu liikaa vääntöö perälle.
Turvalliset ohittelut kunniaan.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.