Täytyy myöntää etten oo ihan jaksanu kaikkea lukea mainista, mut kiinnostais et tekeekö yksikään firma oulusta ylöspäin saab 9000t -93 "150hv" 2.0 L pienpaineturbon virityksiä kun viime keväänä kyselin niin ei yksikään. eli tehoa ois kiva saada siedettävät 100 heppaa lisää kun automaatti kyseessä ja hyväkuntoinen.
yht. jyrki.pohjolainen@pp.inet.fi
ps. samanikäinen melkein eli -94 muistaakseni talladega 2.3L mallin 230 heppanen alle 11tkm ajettu kone ois kyll kans tiedossa, meniskö se suoraan asentaa ja kun hintakin ois mulle vaan 800 egee turboineen, eli kumpi kannattavampaa, viri vaiko koneen vaihto?, toisesta koneesta turbo tallessa ja säätimet ja ohjausboksi on muistaakseni, muttei välijohtoa löydy eli käykö oma piuha?
9000t chips
9000t chips
#1202 J.Pohjolainen
Onnistuu. Riippuu mitä haluat? Olen parin viikon päästä Keminmaalla jos haluut kokeilla autoa ja viritykset boksiin onnistuu. Konetta ei tarvi vaihtaa. Mitään etua sen koneen vaihdosta ei ole kun se teho ei ole otettu raudasta (pois lukien turbo) vaan pelkästään softalla (eli ohjelmalla).
Tietty vähän ajettu kone on aina parempi mutta noin muuten raudan puolesta...
Mulla on softat valmiina. (jos kyseessä on trionicci5) Jos tuo sun auto on M94 eikä M93:nen niin sitten se on trionicci.
EDIT: Eli oli siis M93 joten ei liene trionicci kysessä? Mistäs se erottaa muuten kuin boksin tunnuksista? Ja mikäs sydeemi siellä sitten on?
V-M
Tietty vähän ajettu kone on aina parempi mutta noin muuten raudan puolesta...
Mulla on softat valmiina. (jos kyseessä on trionicci5) Jos tuo sun auto on M94 eikä M93:nen niin sitten se on trionicci.
EDIT: Eli oli siis M93 joten ei liene trionicci kysessä? Mistäs se erottaa muuten kuin boksin tunnuksista? Ja mikäs sydeemi siellä sitten on?
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Joko -93 oli pienpaineita..?
Ainakin mulla on 1993 vuoden mallia oleva pitkälohko trionic. Ko. mallivuoden isot täyspaineiset ja aerot on ainakin trionicceja.
Eikös ole niin, että trionicista puuttuu ilmamassamittari ilmanpuhdistimen ja turbon välisestä putkesta. LH:ssa sellainen on.
t.
MikkoL
CSE 2,3TA
hki
Ainakin mulla on 1993 vuoden mallia oleva pitkälohko trionic. Ko. mallivuoden isot täyspaineiset ja aerot on ainakin trionicceja.
Eikös ole niin, että trionicista puuttuu ilmamassamittari ilmanpuhdistimen ja turbon välisestä putkesta. LH:ssa sellainen on.
t.
MikkoL
CSE 2,3TA
hki
Minulla on myös -93 2,0 matalapaineturbo, LH-jetillä. Speedparts myy siihen viritysosia, en ole kylläkään hankkinut.
Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
2766 kirjoitti:Joko -93 oli pienpaineita..?
Ainakin mulla on 1993 vuoden mallia oleva pitkälohko trionic. Ko. mallivuoden isot täyspaineiset ja aerot on ainakin trionicceja...
MikkoL
CSE 2,3TA
hki
Jo vain. Syksyllä 1992 esiteltiin 9000CS 2,0s.
Siis mallivuodeksi 1993.
(Esim TM.ssä 14/1992 on juttu autosta).
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."