Meni aluksi kännissä HELPDESK puolelle vahingossa, eli nyt uusikai:
Täytyy myöntää etten oo ihan jaksanu kaikkea lukea mainista, mut kiinnostais et tekeekö yksikään firma oulusta ylöspäin saab 9000t -93 "150hv" 2.0 L pienpaineturbon virityksiä kun viime keväänä kyselin niin ei yksikään. eli tehoa ois kiva saada siedettävät 100 heppaa lisää kun automaatti kyseessä ja hyväkuntoinen.
yht. jyrki.pohjolainen@pp.inet.fi
ps. samanikäinen melkein eli -94 muistaakseni talladega 2.3L mallin 230 heppanen alle 11tkm ajettu kone ois kyll kans tiedossa, meniskö se suoraan asentaa ja kun hintakin ois mulle vaan 800 egee turboineen, eli kumpi kannattavampaa, viri vaiko koneen vaihto?, toisesta koneesta turbo tallessa ja säätimet ja ohjausboksi on muistaakseni, muttei välijohtoa löydy eli käykö oma piuha?
9000t -93 pienpaineturbon viritys
9000t -93 pienpaineturbon viritys
#1202 J.Pohjolainen
Re: 9000t -93 pienpaineturbon viritys
Jos 800€ saat 11tmk ajetun B234:n niin nouda pois, älä edes mieti.Jysky69 kirjoitti:Meni aluksi kännissä HELPDESK puolelle vahingossa, eli nyt uusikai:
Täytyy myöntää etten oo ihan jaksanu kaikkea lukea mainista, mut kiinnostais et tekeekö yksikään firma oulusta ylöspäin saab 9000t -93 "150hv" 2.0 L pienpaineturbon virityksiä kun viime keväänä kyselin niin ei yksikään. eli tehoa ois kiva saada siedettävät 100 heppaa lisää kun automaatti kyseessä ja hyväkuntoinen.
yht. jyrki.pohjolainen@pp.inet.fi
ps. samanikäinen melkein eli -94 muistaakseni talladega 2.3L mallin 230 heppanen alle 11tkm ajettu kone ois kyll kans tiedossa, meniskö se suoraan asentaa ja kun hintakin ois mulle vaan 800 egee turboineen, eli kumpi kannattavampaa, viri vaiko koneen vaihto?, toisesta koneesta turbo tallessa ja säätimet ja ohjausboksi on muistaakseni, muttei välijohtoa löydy eli käykö oma piuha?

Re: 9000t -93 pienpaineturbon viritys
Kyselin taannoin samanmoiseen peliin viritystä ja hinnaksi olisi tullut asennettuna muistaakseni noin 1000€ (tehoa muistaakseni +52hv).Jysky69 kirjoitti:viri vaiko koneen vaihto?
Firon
#1899
Dodiin, tein sit sellaisen ratkaisun et ostin sen koneen, -94 vuosimallia.
Siitä saan magneettiventtiilin ja isomman turbon jos jaksan irroitella ja boksin, eli testaan boksia ja magneettiventtiiliä omaan pirssiin ekaksi.
Kone tosiaankin oli n. 2000km ajettu ja jotkut lentokoneissa käytettävät seisontaöljyt mäntienpäällä. jos toi boksi ja magneettiventtiilisydeemi antaa tarpeeksi tehoa niin tyydyn siihen. kyseessä saabin tehokkain malli vuodelta 94.
omasta mielestä melkein ilmainen 550 egee vaan. ja se 2.3 litranen kone myöhemmin tossa laitattaa omaan autoon, kunhan löytyy asiallinen asentaja joka sen alakautta tekis.
Mut jos toi boksi menee omaan autoon lykätä ja toimii tarpeeksi tehoa antaen niin voi olla et myyn ton 2.3 litrasen koneen sit erikseen, muuten täydellinen kone, mut laturi puuttuu, turbo on ja ruiskut tietty ja startti jne...
Siitä saan magneettiventtiilin ja isomman turbon jos jaksan irroitella ja boksin, eli testaan boksia ja magneettiventtiiliä omaan pirssiin ekaksi.
Kone tosiaankin oli n. 2000km ajettu ja jotkut lentokoneissa käytettävät seisontaöljyt mäntienpäällä. jos toi boksi ja magneettiventtiilisydeemi antaa tarpeeksi tehoa niin tyydyn siihen. kyseessä saabin tehokkain malli vuodelta 94.
omasta mielestä melkein ilmainen 550 egee vaan. ja se 2.3 litranen kone myöhemmin tossa laitattaa omaan autoon, kunhan löytyy asiallinen asentaja joka sen alakautta tekis.
Mut jos toi boksi menee omaan autoon lykätä ja toimii tarpeeksi tehoa antaen niin voi olla et myyn ton 2.3 litrasen koneen sit erikseen, muuten täydellinen kone, mut laturi puuttuu, turbo on ja ruiskut tietty ja startti jne...
#1202 J.Pohjolainen