Photoshopilla pystyy muuttamaan unelmat todeksi ainakin pään sisällä..lucaf kirjoitti:hieno on! tuollaisista kuvistahan pitäisi melkein järjestää kisat!

Photoshopilla pystyy muuttamaan unelmat todeksi ainakin pään sisällä..lucaf kirjoitti:hieno on! tuollaisista kuvistahan pitäisi melkein järjestää kisat!
Ja olikos tästä muuta mielenkiintoista kerrottavaa, vai joko kävitte hakemassa? Hinta tuntuisi olevan 1000 euroa, joten ilmeisen hyvästä yksilöstä lienee kyse...lucaf kirjoitti:"kukaan" ei ole varmaan keltsusta löytänyt vielä tätä ilmoitusta
vähän salapoliisityötä tehtiin ng900aeron kanssa ja kyseessä on kardinaalinpunainen 77 vuosimallin yksilö.Myydään: SAAB 99 EMS -79
Osasto: Autot yli 25 v ja tarvikkeet
Ilmoitusteksti: siisti, ajok., h., Vantaa
Pirautin myyjälle, Lucalle entuudestaan tuttu yksilö, oli käynyt katsomassa muutama vuosi sitten sitä, silloin oli kuulemma jo ollut pientä kukintaa havaittavissa.jariha kirjoitti: Ja olikos tästä muuta mielenkiintoista kerrottavaa, vai joko kävitte hakemassa? Hinta tuntuisi olevan 1000 euroa, joten ilmeisen hyvästä yksilöstä lienee kyse...
Itte oon miettinyt, mille 99 näyttäisi pystykeulaaeron palikoilla, nyt nyt tuli nähtyä, eikä tuo nyt ollenkaan hassummalta ainakaan tuossa näytä. Peräpää ehkä vähän "laimea"..vjbremer kirjoitti:Photoshopilla pystyy muuttamaan unelmat todeksi ainakin pään sisällä..lucaf kirjoitti:hieno on! tuollaisista kuvistahan pitäisi melkein järjestää kisat!
Joo, kokeilin ensin suuremmalla spoilerilla, sekä kulmikkaammalla takahelmalla (88- satkun airflow), mutta mielestäni se ei sopinut 99 profiiliin lainkaan. Siitä tuli jotenkin tönkön näköinen.mart96 kirjoitti:
todella hyvä työtä![]()
itse laittaisin takasiiven vielä isommaksi, niin että takasiiven vaakasuoraan oleva taso olis suurin piirtein takaikkunan alareunasta lähtevän viivan jatkon korkeudessa. Niin tulis todella sopusuhtainen profiili
Kyllähän se varmasti olis nastaa painaa menemään ahdetulla 99:llä mutta mutta. Jotenkin on vaan päähän painunut ajatus siitä, että Anni on vapari. Sekin on tuossa takana, että ei tarvitse hommata luovutusautoksi kuin yksi josta saa kaikki tarvittavat osat, OG900i16V 3D '89Mertmi kirjoitti:Jos jaksaa rakentaa pellin alle uudempaa tekniikkaa, niinkuin i16, niin miksi sitten tyytymään siihen? Eihän turboon ole enää pitkämatka, kun ero tulee pienin muutoksin imupuolella ja pakopuolella pitää olla se mutka+vähän paksumpi pakoputki?
On meinaan fiilistä, kun saa naamat venähtämään 99turbolla. Tuossa Tampereella käydessä (syyskokousreissu) kyydissäni istunut serkkupoika kertoi, että viereisen kaistan Opel astrakuski ihan iämänkäkenä ilmeen perusteella, kun meidän ruma 99t jäi ensin sutimaan liikennevaloissa (liukkaat renkaat nuo First stop -renkaat) ja sitten ampaisi matkaan.
Mua vaan taitaa hämätä tuo aeron takapalikka, kun se on suhteessa vähän pienempi kun esim nuo helmat, kun on toi 99 takapää lyhyempi kun satkun. Sitä kun sais jotenkin vähän "massiivisemmaksi" ihan snadisti vaan. Täähän oli vaan mun näkökulma, mut jotenkin se ei oo sopusuhteessa muuten niin näppärään korisettiin... Nii ja persus on liika korkiavjbremer kirjoitti:Joo, kokeilin ensin suuremmalla spoilerilla, sekä kulmikkaammalla takahelmalla (88- satkun airflow), mutta mielestäni se ei sopinut 99 profiiliin lainkaan. Siitä tuli jotenkin tönkön näköinen.![]()
Tämän aamun yllätys oli, että puhaltimen sulake oli palanut. Eiköhän tuo ala olla merkki siitä, että jotain tuolle pitäisi tehdäjariha kirjoitti:Vikisee niin että pahaa tekee tuo tupliksen puhallin keskiasennossa kylmänä. Onko tuohon mitään helppoa pikapika konstia olemassa, kun ei ois nyt aikaa alkaa purkamaan koko rakennelmaa?
No, mitenkään erityisen komia se ei noilla kapseleilla ole (jalkkiksethan ne olla pitäisi), mutta onhan aidot ja harvinaiset Saab-kapselit nyt varsin suuri ylpeyden aihelucaf kirjoitti:onhan se komia! onhan kapselit nyt varmistettu nippusiteillä kiinni?
Entä jos saisit jalkkikset? Miulla olis yksi sarja hiekkapuhallettuna. Osta pois kuleksimasta. kuva1 kuva2jariha kirjoitti:No, mitenkään erityisen komia se ei noilla kapseleilla ole (jalkkiksethan ne olla pitäisi), mutta onhan aidot ja harvinaiset Saab-kapselit nyt varsin suuri ylpeyden aihelucaf kirjoitti:onhan se komia! onhan kapselit nyt varmistettu nippusiteillä kiinni?. Kapselithan ovat 70-luvulta ja auto 80-luvulta, joten siitä pieni miinus.
Oli kyllä niin epätoivoista löytää täydennystä kapselisarjaan, joten nippusiteet on vähintä, mitä voin noiden pysymisen eteen tehdä. Eli nippusiteillä ne on nyt kiinni