Vaasan potkijaiset ABC:llä
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Vähän on tullut lyhyellä varoitusajalla noi potkimiset monasti. Liekkö sillä tai tiheällä tahdilla olleen vaikutusta kun on nyttemmin ollut hiljaisempaa. Toisaalta nyt olisikin kiva katsoa onko jotain uutta taivaan alla. Kertokaas ihmiset milloin olis hyvä ja hiukan varoitusaikaa niin ehditti värvätä kaverit ja kaverin kaverit mukaan
Uusi veri piristää. Sinänsä mulle sopis toi Moneyn ehdotus vaikka en tiedäkään olenko silloin missä.

Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
justjust.... pitäskö taas sanoa se sama ku äitienpäivänäkin...ei varsinaisesti koske mua
No joo... jos tuota siirretään niin sit mä ehdottelen omalta kohdalta paria viikkoa eteenpäin 25-26.11, kun tuo "väliviikonloppu" menee laivalla.
Ja turha sanoa että sillon on pikkujoulut ja ei olla ajokunnossa
Edit: Tuo teman seuraavan viestin ehdotus tuosta lauantaista sopii kyllä mikäli su on huono.

No joo... jos tuota siirretään niin sit mä ehdottelen omalta kohdalta paria viikkoa eteenpäin 25-26.11, kun tuo "väliviikonloppu" menee laivalla.
Ja turha sanoa että sillon on pikkujoulut ja ei olla ajokunnossa

Edit: Tuo teman seuraavan viestin ehdotus tuosta lauantaista sopii kyllä mikäli su on huono.
Viimeksi muokannut Money For Nothing, Ti Loka 31, 2006 18:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."