kiitos vastaanneille!
Älkää nyt ruvetkaa tappelemaan
Kyllä se on niin ja näin se toimivan mekanismin huoltaminen. Jos ei tiedä, mitä tekee-niin voi toimivakin lopettaa ''huollon'' jälkeen toiminnan.
Tai sitten vanhaa asiaa purkaessa voi rikkoa jotain ja alkuperäiset kustannusarviot nousee.
Tosiasiaa kuiteskin on, että jos huoltais ne asiat ajoissa, niin ne myös toimis kauemmin. Se on vähän kuin hampaitten hoito-pienen reiän paikkaminen tulee halvemmaksi ja saa kauemmin nauttia muutakin kun puuroja
No purkasin sen kuiteskin. Tähän asti kaikkein kivulias oli saada se jarrusatula autosta irti-ne kaksi pulttia oli tosi kovasti kiinni.
No Motonetistä on hankittu uudet tiivisteet ja pölysuojukset ja O-renkaat.
Niiten kanssa oli hämminkiä-siinä Jusin laittamassa Girling korjausohjeessa kerrotaan kahdesta ja neljästä O-renkaasta
No mä otin käteen sen yhden satulan korjaussarjan muovipussin ja ihmettelin, että siinähän on niitä kolme. No sitten hoksasin, että siinä englanninkielisessä ohjeessa oli se korjauspaketti etuakselille-eli kaikki tuplana.
Jos joskus viitsis puhdistaa ne pölysuojuksien sisäpuolet ja laittaa sinne rasvaa ruosteen estoksi, niin kestäis ne männätkin ruostumatta-nytkin se ''indirect piston'', eli se käsijarrumäntä oli ruosteessa ulkopuolelta. No ei ainaskaan vuotanu vielä.
Sitä mekanismin toimintaperiaatetta en oikein ymmärtänyt kuiteskin-hävettää sanoa
No jotain rasvaa sinne laitan sisälle. ''Henkilökohtaisessa varastossa'' on vetoakselin rasvaa, jotain synt. yleisrasvaa ja litiuminpohjaista rasvaa.
Katotaan, miten rupee toimimaan kokoamisen jälkeen. No jos olen onnistuneesti tehnyt kansivaihton moottoriin, eiköhän sekin sujuu
