Mitsun TD04:stä
Mitsun TD04:stä
Oiskohan kellään tietoa mistä löytys dp:n laipan mitsun TD04HL-16T-8.5cm? ja jos on tietoa niin mihin hintaan.
tarkoitat ilmeisesti tuollaista
tuohon kuuluu myös DP putken lähtö
Noita löytyy tuolta, http://www.speedparts.se ja jälleenmyyjä löytyy Jyväskylästä http://www.pro-carservice.com

tuohon kuuluu myös DP putken lähtö
Noita löytyy tuolta, http://www.speedparts.se ja jälleenmyyjä löytyy Jyväskylästä http://www.pro-carservice.com
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Koosta en nyt osaa sanoa mutta tuosta näkee suuntaa
http://www.elisanet.fi/virveleena.enken ... ew_12.html
Pienempi on 15G ja isompi 16T
V-M
http://www.elisanet.fi/virveleena.enken ... ew_12.html
Pienempi on 15G ja isompi 16T
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Tuota 3" on myös suorana. Mutta taitaa olla vain noissa isommissa TD04:ssa?tema kirjoitti:DP lähtöjä #7-pesäisissä on 2,5" ja 3". Olisko kuitenkin niin että 3" on vinoissa lähdöissä.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Ihtellä suora #7 pesä kummassaki aerossa ja satkussa volvon alkuperäinen 16t#7 850r mallista.
Suora seiska niin on joku 2 7/8" se lähtö joskus tullu väitettyä että 2,75".
En kyllä oo mitannu olen vain ajellu ja ollu tytyväinen.
Aiemmin olen uskotellut ihtelleni että suoraa seiskaa ei löydy sillä standardi 2.5" lähdöllä mutta olin väärässä.
Volvo 850Turbo vuosimallit 94-95 löytyy.
Vinoa seiskaa en ole hiplaillu mutta 3" pitäs olla lähtö.
Laippoja olen suositellu täältä ostaa http://www.klracing.se/
En nyt tiedä missä muualla oli.
TD05 mallit joita käytetään mitsu evo1-3 malleissa on #7 pesä.
Sitten evo4 ja ylöspäin on hieman isompia.
9, 9.8 ja 10.
Tuommonen TD05HR ihtelle siunaantunu ja tässä kuvia siittä http://koti.mbnet.fi/stress/Teknik/evo4/
Hyvinkin mielenkiintoinen rakenteeltaan.
Suora seiska niin on joku 2 7/8" se lähtö joskus tullu väitettyä että 2,75".
En kyllä oo mitannu olen vain ajellu ja ollu tytyväinen.
Aiemmin olen uskotellut ihtelleni että suoraa seiskaa ei löydy sillä standardi 2.5" lähdöllä mutta olin väärässä.
Volvo 850Turbo vuosimallit 94-95 löytyy.
Vinoa seiskaa en ole hiplaillu mutta 3" pitäs olla lähtö.
Laippoja olen suositellu täältä ostaa http://www.klracing.se/
En nyt tiedä missä muualla oli.
TD05 mallit joita käytetään mitsu evo1-3 malleissa on #7 pesä.
Sitten evo4 ja ylöspäin on hieman isompia.
9, 9.8 ja 10.
Tuommonen TD05HR ihtelle siunaantunu ja tässä kuvia siittä http://koti.mbnet.fi/stress/Teknik/evo4/
Hyvinkin mielenkiintoinen rakenteeltaan.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Lisäsinpä kotisivulle nuo volvojen turbot http://koti.mbnet.fi/stress/Teknik/volvoturbos.txt
Suoraan turboperformanceclubilta kopsattu
Lisäks vielä noita evojen turboja ja vähän muita
http://koti.mbnet.fi/stress/Teknik/evot ... others.txt
Ja tässä on nuo saabien turbot
http://koti.mbnet.fi/stress/Teknik/saabturbos.txt
Suoraan stcs:ltä kopioituna.
Suoraan turboperformanceclubilta kopsattu
Lisäks vielä noita evojen turboja ja vähän muita
http://koti.mbnet.fi/stress/Teknik/evot ... others.txt
Ja tässä on nuo saabien turbot
http://koti.mbnet.fi/stress/Teknik/saabturbos.txt
Suoraan stcs:ltä kopioituna.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Kiva nielu tossa pakopesässä.Onko mitsun evoissa pulssisarja?Stressfläkt kirjoitti:Ihtellä suora #7 pesä kummassaki aerossa ja satkussa volvon alkuperäinen 16t#7 850r mallista.
Suora seiska niin on joku 2 7/8" se lähtö joskus tullu väitettyä että 2,75".
En kyllä oo mitannu olen vain ajellu ja ollu tytyväinen.
Aiemmin olen uskotellut ihtelleni että suoraa seiskaa ei löydy sillä standardi 2.5" lähdöllä mutta olin väärässä.
Volvo 850Turbo vuosimallit 94-95 löytyy.
Vinoa seiskaa en ole hiplaillu mutta 3" pitäs olla lähtö.
Laippoja olen suositellu täältä ostaa http://www.klracing.se/
En nyt tiedä missä muualla oli.
TD05 mallit joita käytetään mitsu evo1-3 malleissa on #7 pesä.
Sitten evo4 ja ylöspäin on hieman isompia.
9, 9.8 ja 10.
Tuommonen TD05HR ihtelle siunaantunu ja tässä kuvia siittä http://koti.mbnet.fi/stress/Teknik/evo4/
Hyvinkin mielenkiintoinen rakenteeltaan.
Missä hintaluokissa?(oliko toi se ku tilasit ruotsista?)
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Evo4 eteenpäin on pulssisarja.Suppari kirjoitti: Kiva nielu tossa pakopesässä.Onko mitsun evoissa pulssisarja?
Missä hintaluokissa?(oliko toi se ku tilasit ruotsista?)
Tuolla nähtävästi kompensoitu juuri tuota pakopesän kasvua.
Tietääkseni uudet ovat suomessa luokkaa 1000e.
Käytettyinä harvemmin suomessa tavannu, kaippa siksi etten rallipiireissä liiku.
Työnjälki ja materiaalinvalinnat sanoisin että hieman eri luokka kuin karreteissa.
Ruotsista tuli ihan erinlainen järkäle
Näin sitä mentiin td04 laipoista ihan eri asiaan

9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI