9-5 Aero filmipätkä/alustajuttua

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3723
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

9-5 Aero filmipätkä/alustajuttua

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Ihan näppärä filmin pätkä 8)

http://www.youtube.com/watch?v=YRtR49C-6eA
Viimeksi muokannut Frostgrey, Pe Joulu 08, 2006 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 TTID Vector 2008
multivalve
"Tuplakaasari"
Viestit: 82
Liittynyt: Pe Loka 22, 2004 16:29
Paikkakunta: OULU

Viesti Kirjoittaja multivalve »

Hyvä auto on tuo Saab 9-5.
Viimeksi muokannut multivalve, To Joulu 07, 2006 09:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

Kuuppakin ois tuosa vauhisa menny ku kiskoilla... tosin taida päästä tommosta kyytiä kuin (jyrkässä) alamäjessä.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Vaikuttaa niin paljon renkaat, kulmien kunnossa olot, urat jne. Että ei voi sanoa tuon perusteella mitään.
STCF #3
Saabisti -77
"Hölösuu"
Viestit: 1095
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo

Viesti Kirjoittaja Saabisti -77 »

No ei tuo nyt nii hirveetä vapinaa pitäny. Kaverilla joskus aikoinaan opel askona ei meinannu pysyy tiellä yli satasen nopeuksissa ratin täristämisen vuoks 8O
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
multivalve
"Tuplakaasari"
Viestit: 82
Liittynyt: Pe Loka 22, 2004 16:29
Paikkakunta: OULU

Viesti Kirjoittaja multivalve »

HARTSA kirjoitti: 8O :roll: :oops: :D
Mukavia naamoja!
Viimeksi muokannut multivalve, To Joulu 07, 2006 09:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Olkaas ny.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
saabster
"Tuplakaasari"
Viestit: 65
Liittynyt: To Loka 14, 2004 07:38

Viesti Kirjoittaja saabster »

Vähän itsekin harkinnut tuota Maptun Steg III:a Aeroon, hyvin näyttää kulkevan... äänet tuolla putkella kyllä hiukan liian härskit mun makuun..
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Ootkos muuten Multivalve ajanu tommosta 9-5 aeroa? Ite oon ajanu 99turboa pätkän matkaa ja päivittäin 9-5ttä eikä tuo opeli kyllä kauas jää vanhoista ajotukevuudessa kunhan alustan palikat on uusittu ajallaan.

Toki onhan tuossa kyllä kaksinkertainen määrä tehoakin 99tbo verrattuna. :) Eikä tuo vetely opelisaabien vika ole, tonnari vetelee ihan yhtä lailla!!
Aki Peltola #1132
multivalve
"Tuplakaasari"
Viestit: 82
Liittynyt: Pe Loka 22, 2004 16:29
Paikkakunta: OULU

Viesti Kirjoittaja multivalve »

Aksu900 kirjoitti:Ootkos muuten Multivalve ajanu tommosta 9-5 aeroa? Ite oon ajanu 99turboa pätkän matkaa ja päivittäin 9-5ttä eikä tuo opeli kyllä kauas jää vanhoista ajotukevuudessa kunhan alustan palikat on uusittu ajallaan.

Toki onhan tuossa kyllä kaksinkertainen määrä tehoakin 99tbo verrattuna. :) Eikä tuo vetely opelisaabien vika ole, tonnari vetelee ihan yhtä lailla!!
Täällä ei ketään kuulemma kiinnosta millä olen ajanut, joten muutin tätäkin vastausta.
Viimeksi muokannut multivalve, To Joulu 07, 2006 09:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
multivalve
"Tuplakaasari"
Viestit: 82
Liittynyt: Pe Loka 22, 2004 16:29
Paikkakunta: OULU

Viesti Kirjoittaja multivalve »

9-5T kirjoitti:
multivalve kirjoitti: 9000CSE 2.3 Aerolla
Minä vuonna tuollainen versio oli?
Ei tuommoista oo ikinä ollutkaan, unta olen nähnyt.
Viimeksi muokannut multivalve, To Joulu 07, 2006 09:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
YSI-VIIS
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Ti Touko 16, 2006 07:18
Paikkakunta: Vantaa

Ratti

Viesti Kirjoittaja YSI-VIIS »

Tolla videon kuskillahan ratti nykii samanlailla jo viidenkympin vauhdissa.
Oli SAAB 9-5 2.3t ja nyt on Toyota Avensis 1.8 vvti 2001 wagon.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

multivalve kirjoitti:
9-5T kirjoitti:
multivalve kirjoitti: 9000CSE 2.3 Aerolla
Minä vuonna tuollainen versio oli?
Näkyy olevan vuosina 92-98 tuotannossa tuo malli.
Taisi olla ensiesittely Suomessa kun tuon koeajoin ja ei oo minkään auton avaimia ollut niin vastenmielistä takaisin palauttaa koskaan, kuin tuon tonnarin.

Pistetään vielä että oli kallein Saab 90-luvulla tuo, hinta vuonna 1995 oli 359 000 Mk.
"9-5T" taitaa viitata siihen että mallinimi on 9000 Aero, ilman CSE:tä ja muuta. :wink:
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

multivalve kirjoitti:
Kyllä oon 9-5 Aerollakin koikalla käynyt ja samoin myös 9000CSE 2.3 Aerolla

En meinaa nyt kiihdytys "vetelyä", vaan kun tuo kiihdytys loppuu tuohon 150km/h niin liiaksi minusta joutuu kuski ohjaamaan tuota autoa.
Jes onhan nuo vanhukset tukevia, uudemmissa on panostettu mukavuuteenkin ja sillä on hintansa. Mutta kun kerran olet uudempiakin kokeillut niin tiedät varmaan että ei noiden kanssa tarvi hirveästi hermoilla vielä 150kmh vauhdissa. :)
Aki Peltola #1132
multivalve
"Tuplakaasari"
Viestit: 82
Liittynyt: Pe Loka 22, 2004 16:29
Paikkakunta: OULU

Viesti Kirjoittaja multivalve »

Juu on huippu Saab 9-5!
Viimeksi muokannut multivalve, To Joulu 07, 2006 09:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vastaa Viestiin