No ei todPainkiller kirjoitti:
Pitäisikö tuo nyt myydä sillä paljon puhutulla 3Keurolla tai vaihtaa hiaceen

No ei todPainkiller kirjoitti:
Pitäisikö tuo nyt myydä sillä paljon puhutulla 3Keurolla tai vaihtaa hiaceen
Onko siinä alkuperäinen soitin? (en tiedä vaikuttaako se mutta..) Koita ottaa vaikkapa tuo alin iso lokero kojelaudassa irti ja liikuta soittimen kaiutinkaapelinippua jos se loppuu jossain asennossa. Omassani oli sama ja jostakin se otti häiriön tuolla takana.Painkiller kirjoitti: 1. Oikea takakaiutin surisee sillon tällöin ( ei ole ollut aikaa selvittää vikaa)
Sen voi korvata myös tarvikemallisella sähköpiiskalla, on aikalailla orkkiksen näköinen.Painkiller kirjoitti:On alkuperäinen Saab by clarion erilliselle cd:llä. Pitää käyttää soitinta pois ja tarkistaa noiden johtojen kontaktit. Ei kellään sattuisi olemaan tuota sähköpiiskaa joutilaana niin saisi senkin kuntoon?
Vika ei siis ilmeisesti ollut kontakteissa, vaan kaiutinkaapelit olivat liian lähellä jotain siellä mistä tuli häiriöitä.Painkiller kirjoitti:On alkuperäinen Saab by clarion erilliselle cd:llä. Pitää käyttää soitinta pois ja tarkistaa noiden johtojen kontaktit.
PCS:n kautta saa ainakin CS:n piiskaa.Painkiller kirjoitti: Ei kellään sattuisi olemaan tuota sähköpiiskaa joutilaana niin saisi senkin kuntoon?
No voi perskeles, taasko se valo syttyi, sitä kun on hoidettu kuntoon keinolla jos toisellaJulkku kirjoitti:Juu kiitoksia vaan. Auto tuntuu pelittävän varsin mainiosti eikä mitään vikoja ole ilmennyt toistaiseksi, paitsi että srs-valo syttyi tuossa perjantaina kun duuniin lähdin eikä cruise ole pelannut, mutta tuostahan jo mainitsitkin. Srs-valo välkkyi ensin ja sen jälkeen alkoi palaa jatkuvasti.
En nyt tähän hätään muista mainitsitko tuosta apparin puolen törmäysanturista jotain?
Mutta tosiaan tuo kiihtyvyys ja ajettavuus on tosiaan vähän toista luokkaa kuin tuossa og satkussa. Ei siinä, että satkukaan huono ajettava olisi.
Mainitsitko muuten mitään muuta, kuin tuo jarruvalon anturin vaihto, mitä tuohon voisi vaihtaa?
Juu soittelen tuossa keskiviikkona viimeistään, kun duunissa painan vielä kaksi yötä/päivää...alkaa olemaan kuuppa pikkusen sekaisin kolmen yön jälkeen ja vielä kaksi edessäng900aero kirjoitti:No voi perskeles, taasko se valo syttyi, sitä kun on hoidettu kuntoon keinolla jos toisellaJulkku kirjoitti:Juu kiitoksia vaan. Auto tuntuu pelittävän varsin mainiosti eikä mitään vikoja ole ilmennyt toistaiseksi, paitsi että srs-valo syttyi tuossa perjantaina kun duuniin lähdin eikä cruise ole pelannut, mutta tuostahan jo mainitsitkin. Srs-valo välkkyi ensin ja sen jälkeen alkoi palaa jatkuvasti.
En nyt tähän hätään muista mainitsitko tuosta apparin puolen törmäysanturista jotain?
Mutta tosiaan tuo kiihtyvyys ja ajettavuus on tosiaan vähän toista luokkaa kuin tuossa og satkussa. Ei siinä, että satkukaan huono ajettava olisi.
Mainitsitko muuten mitään muuta, kuin tuo jarruvalon anturin vaihto, mitä tuohon voisi vaihtaa?
Käyppä techissä luetuttamassa mikä vikakoodi tuli niin laitetaan kuntoon se, ihme jos boksista hertjaisi. Niissä törmäysantureissa ei ollut vikaa, kunhan leikkimielisesti vaan varoitin niistä, eli niihin ei saa lyödä vasaralla
Cruise pelaa jos vähän heiluttaa sitä jarrupolkimen kytkintä, eli käytännössä vaihtaa uuden tilalle, virolaiset ovat renettaneet vanhan kiinni nippusiteellä.
Tilaan uuden omaan laskuuni, eli takuu pelaa yksityiseltäkin ostettaessa
Se srs-homma silti ihmetyttää, laitappa mulle yv:tä/meiliä/puhelua sen osalta niin eiköhän se saada hoidettua kuntoon, se toimi vaan kiltisti 3 viikkoa eli tähän asti, sitä ennen kiukutteli.
Joo palataan, ja se srs-hommahan ei siis estä auton käyttöä millään tavalla vaan kun on vikatila päällä niin ainoastaan estää turvavyönkiristimien/airbagin laukeamisen.Julkku kirjoitti: Juu soittelen tuossa keskiviikkona viimeistään, kun duunissa painan vielä kaksi yötä/päivää...alkaa olemaan kuuppa pikkusen sekaisin kolmen yön jälkeen ja vielä kaksi edessä. Tulee vieroitusoireita, kun ei pääse saabailemaan
.
No OLIPA ikävä kuulla..!Joni Tervalahti kirjoitti:Jatketaan nyt tähän topiciin.. Eli hiacen sain myytyä ja aeron kävin hakemassa 6 päivä, kaksi päivää ehdin ajaa, ja nyt auto on n. 3vko pcs:llä.. syy: yhdessä männässä todennäköisesti reikä, koko kone uusiks.. =) No laitetaan kerralla kuntoon..
Itsellä ei siis alkanut kovin hyvin tämä aeroilu..
No mikäs Aeron männän rikkoi, olisko ollut jotain vikaa Trionicissa?Joni Tervalahti kirjoitti:Jatketaan nyt tähän topiciin.. Eli hiacen sain myytyä ja aeron kävin hakemassa 6 päivä, kaksi päivää ehdin ajaa, ja nyt auto on n. 3vko pcs:llä.. syy: yhdessä männässä todennäköisesti reikä, koko kone uusiks.. =) No laitetaan kerralla kuntoon..
Itsellä ei siis alkanut kovin hyvin tämä aeroilu..
Steg1 ollu koko ajan kiinni, paha sanoa kun itse en meinannut edes huomata tuota, alko vaan syömään öljyä nii pirusti yhtäkkiä.. No ens viikolla pitäis kuulla mitä kaikkea koneesta on menny, ja mikä sen mahdollisesti on hajottanut..Tri-Lo kirjoitti: No OLIPA ikävä kuulla..!![]()
Millaisessa tilanteessa tapahtui? Steg1:llä vai saitko jo vakioboksin hommattua..?