9-3 T7 käynnistyshäiriö
9-3 T7 käynnistyshäiriö
Terve! Kävi tuossa äsken, jotta pirssini (9-3 2.0t vm. -01) lähti vasta toisella startilla käyntiin. Ei ikuna ennen tätä ole moista sattunut. Ensimmäinen startti oli varsin pitkä eikä edes luvannut. Olin aivan varma, että auto jäi Prisman pihaan, mutta ajattelin yrittää uudelleen. Ja kas kummaa, käynnistyi normaalisti
. Sytkäkasetti on vaihdettu 30 000 km sitten ja rahat saatu pois vaihtokampanjan yhteydessä. Onkohan muille käynyt samaa. Mikä mahtais olla vikana?

Saabisti vuodesta -93
9-5 2.0t Linear Wagon Sentronic -06
9-3 2.0t SE Cabriolet -00
9-3 1,8t SC -06
9-3 1,8t SC -06
Jeps, no mulla ei lähtenyt käyntiin ennen kuin lämöt oli ihan alhaalla.Saab-man kirjoitti:Siltä ja väliltäEli, tankin viisari osoitti lounaaseen. Tuo anturi vähän käväisi mielessä. Pitänee seurailla tilannetta... Tuosta ei taida saada Tech:illäkään selvää. Ei ainakaan CE jäänyt palamaan.
Ja jos on tuo anturi eikä CE-valo syty niin tuskin on jäänyt mitän vikakoodeja muistiin. Näin ainakin minulla.
Jaahas... mulla käynnistyi toisella yrityksellä (puolilämmin kone) normaalisti. Jospa se olisi tuo anturi, taitaa olla bensapumppu arvokkaampi. Kuuluukohan 9-3 normaalisti bensapumpusta ääntä käynnistettäessä ja mistä tuon parhaiten kuulisi? Vois yrittää kuunnella, jos tulee vielä ongelmia.
Saabisti vuodesta -93
9-3 1,8t SC -06
9-3 1,8t SC -06
Bensapumppu tosiaan on toinen vaihtoehto.Saab-man kirjoitti:Jaahas... mulla käynnistyi toisella yrityksellä (puolilämmin kone) normaalisti. Jospa se olisi tuo anturi, taitaa olla bensapumppu arvokkaampi. Kuuluukohan 9-3 normaalisti bensapumpusta ääntä käynnistettäessä ja mistä tuon parhaiten kuulisi? Vois yrittää kuunnella, jos tulee vielä ongelmia.
Kyllä sen nakutuksen pitäisi kuulua ihan siihen kuskin paikalle kun virrat kääntää päälle..