9000 Aero, tyylikäs, nopea, helv.. hyvä auto hintaisekseen..

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Joni Tervalahti
"Viggen"
Viestit: 643
Liittynyt: Su Loka 23, 2005 21:22
Paikkakunta: Honkajoki

Viesti Kirjoittaja Joni Tervalahti »

Tri-Lo kirjoitti: No OLIPA ikävä kuulla..! :(

Millaisessa tilanteessa tapahtui? Steg1:llä vai saitko jo vakioboksin hommattua..?
Steg1 ollu koko ajan kiinni, paha sanoa kun itse en meinannut edes huomata tuota, alko vaan syömään öljyä nii pirusti yhtäkkiä.. No ens viikolla pitäis kuulla mitä kaikkea koneesta on menny, ja mikä sen mahdollisesti on hajottanut..
Viimeksi muokannut Joni Tervalahti, Ti Tammi 16, 2007 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#2671
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
Joni Tervalahti
"Viggen"
Viestit: 643
Liittynyt: Su Loka 23, 2005 21:22
Paikkakunta: Honkajoki

Viesti Kirjoittaja Joni Tervalahti »

ng900aero kirjoitti:
No mikäs Aeron männän rikkoi, olisko ollut jotain vikaa Trionicissa?

Ei millään pahalla mutta pakko haisulia mainostaa sen verran että on omien kokemusten mukaan siitä kätevä peli että kun öljy loppuu koneesta ajon aikana ja se leikkaa kiinni, niin ei tartte kuin lisätä öljyä ja jatkaa ajoa, jumissa oleva kone lähtee hinaamalla käyntiin ja toimii öljynlisäyksen jälkeen kuin enkeli :D
Ei vielä mitään tietoa, kaipa se ens viikolla selviää.. Olihan tuo hiace kyl kestävä peli, ei vaan omaan käyttötarkoitukseen oikein soveltuva.. No nyt on sitten firmalla edustusauto (aero).
#2671
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Joni Tervalahti kirjoitti:
Tri-Lo kirjoitti:
Joni Tervalahti kirjoitti:Jatketaan nyt tähän topiciin.. Eli hiacen sain myytyä ja aeron kävin hakemassa 6 päivä, kaksi päivää ehdin ajaa, ja nyt auto on n. 3vko pcs:llä.. syy: yhdessä männässä todennäköisesti reikä, koko kone uusiks.. =) No laitetaan kerralla kuntoon..

Itsellä ei siis alkanut kovin hyvin tämä aeroilu..
No OLIPA ikävä kuulla..! :(

Millaisessa tilanteessa tapahtui? Steg1:llä vai saitko jo vakioboksin hommattua..?
Steg1 ollu koko ajan kiinni, paha sanoa kun itse en meinannut edes huomata tuota, alko vaan syömään öljyä nii pirusti yhtäkkiä.. No ens viikolla pitäis kuulla mitä kaikkea koneesta on menny, ja mikä sen mahdollisesti on hajottanut..
Kannattaa tässä vaiheessa tarkistaa suutinten kuntokin. Ettei pistiäinen uusiudu.
Joni Tervalahti
"Viggen"
Viestit: 643
Liittynyt: Su Loka 23, 2005 21:22
Paikkakunta: Honkajoki

Viesti Kirjoittaja Joni Tervalahti »

JouniCSE kirjoitti:
Kannattaa tässä vaiheessa tarkistaa suutinten kuntokin. Ettei pistiäinen uusiudu.
Eiköhän tuolla pcs:llä katota aika pitkälle kaikki kun ne rakentaa melkein koko koneen muutenki uusiks.. Pistetään kuitenkin mieleen..
#2671
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Joni Tervalahti kirjoitti:
JouniCSE kirjoitti:
Kannattaa tässä vaiheessa tarkistaa suutinten kuntokin. Ettei pistiäinen uusiudu.
Eiköhän tuolla pcs:llä katota aika pitkälle kaikki kun ne rakentaa melkein koko koneen muutenki uusiks.. Pistetään kuitenkin mieleen..
Tietoa vielä, mikä ja miksi hajos?
Joni Tervalahti
"Viggen"
Viestit: 643
Liittynyt: Su Loka 23, 2005 21:22
Paikkakunta: Honkajoki

Viesti Kirjoittaja Joni Tervalahti »

Tri-Lo kirjoitti: Tietoa vielä, mikä ja miksi hajos?
Männässä ei ollut reikää, vaan kolmos sylinterin mäntä oli haljennut -> poraus ylikokoon -> henkilökohtainen konkurssi.. :(

No näillä näkymin olisi tarkoitus keskiviikkona noutaa auto, toivon mukaan ei tule yllätyksiä.
#2671
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
Joni Tervalahti
"Viggen"
Viestit: 643
Liittynyt: Su Loka 23, 2005 21:22
Paikkakunta: Honkajoki

Viesti Kirjoittaja Joni Tervalahti »

No niin, ne jotka kehuu aeroa niin itse täytyy tunnustaa että ehdin sillä jo 3tkm ajaakkin.. Eli aamulla pakkasta 25 astetta, auto ollut lämppärissä kiinni 4 tuntia -> käyntiin -> ihmeellinen paukahdus konehuoneesta -> turbon tienoilta tulee sinistä savua niin pirusti..

Eli taas jotain hajosi.. No päivällä ajan auton 1,5km päähän hallille jotta saan sen ylös ja katottua mitä hajosi..
#2671
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Joni Tervalahti kirjoitti:No niin, ne jotka kehuu aeroa niin itse täytyy tunnustaa että ehdin sillä jo 3tkm ajaakkin.. Eli aamulla pakkasta 25 astetta, auto ollut lämppärissä kiinni 4 tuntia -> käyntiin -> ihmeellinen paukahdus konehuoneesta -> turbon tienoilta tulee sinistä savua niin pirusti..

Eli taas jotain hajosi.. No päivällä ajan auton 1,5km päähän hallille jotta saan sen ylös ja katottua mitä hajosi..
Oisko huohotinputki jäätynyt?
Nooh, kyllä se siitä, pari-kolme tonnia taas remppaan niin pääsee seuraavan öljynvaihtovälin puolikkaan ilman suurempia ropleemia :lol: :wink:
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Joni Tervalahti
"Viggen"
Viestit: 643
Liittynyt: Su Loka 23, 2005 21:22
Paikkakunta: Honkajoki

Viesti Kirjoittaja Joni Tervalahti »

V.J.S kirjoitti: Oisko huohotinputki jäätynyt?
Nooh, kyllä se siitä, pari-kolme tonnia taas remppaan niin pääsee seuraavan öljynvaihtovälin puolikkaan ilman suurempia ropleemia :lol: :wink:
Saattaapi olla, tai sitten tuo turbo vaan sano sopimuksensa irti kun oli jo moottorirempan yhteydessä aika huonossa mallissa.. Kohta ajan auton montulle niin pääsen kattomaan mitä on menny..
#2671
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

...ittellä semmoset 20tkm ajettuna tuolla Aerolla ilman mottorionkelmia (koputtaa päätä/puuta). Oikeinkin pirteältä ja hyvältä vaikutta tuo pata. Mittarissa mulla 316tkm... paljos sulla Joni ajettu tuolla? Toivottavasti ei mitn. suurempaa sulla ny taasen tuossa...

Yksilöitä kai nämä Aerot kuten kaikki muutkin autot...
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Ahtopaine kirjoitti:...ittellä semmoset 20tkm ajettuna tuolla Aerolla ilman mottorionkelmia (koputtaa päätä/puuta).
Yksilöitä kai nämä Aerot kuten kaikki muutkin autot...
Aikalailla sama homma täällä, n 20tkm ajanut, 280tkm pian mittarissa. Toistaseksi mennyt kivasti, tekniikkapuolella ei mitään isompia ongelmia onneksi ole ollut (kompuran laakeri ainut isompi). Mukava peli, kesäkelejä odotellessa :)
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Joni Tervalahti
"Viggen"
Viestit: 643
Liittynyt: Su Loka 23, 2005 21:22
Paikkakunta: Honkajoki

Viesti Kirjoittaja Joni Tervalahti »

Ahtopaine kirjoitti:...ittellä semmoset 20tkm ajettuna tuolla Aerolla ilman mottorionkelmia (koputtaa päätä/puuta). Oikeinkin pirteältä ja hyvältä vaikutta tuo pata. Mittarissa mulla 316tkm... paljos sulla Joni ajettu tuolla? Toivottavasti ei mitn. suurempaa sulla ny taasen tuossa...

Yksilöitä kai nämä Aerot kuten kaikki muutkin autot...
218tkm on mittarissa ja tähän mennessä on autoon vaihdettu käytännössä kaikki muu paitsi kytkin ja turbo.. No lähen kattomaan mikä hajosi, ilmoittelen myöhemmin.. :?
#2671
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

Ehkä voinet lohduttautua sillä, että noin kattavan rempan jälkeen saat ajella sitten käytännössä uudella autolla, joka hyvällä pidolla pysyy kunnossa ties kuinka pitkään :?
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Joni Tervalahti kirjoitti:
218tkm on mittarissa ja tähän mennessä on autoon vaihdettu käytännössä kaikki muu paitsi kytkin ja turbo.. No lähen kattomaan mikä hajosi, ilmoittelen myöhemmin.. :?
Nooh, älä pidä jännityksessä, mikä sieltä porsi? :wink:
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Joni Tervalahti
"Viggen"
Viestit: 643
Liittynyt: Su Loka 23, 2005 21:22
Paikkakunta: Honkajoki

Viesti Kirjoittaja Joni Tervalahti »

Ei toistaiseksi mikään, turbo kyllä on aika valmis mutta ajossa tuo auto taas on.. Paukahdus tuli ilmeisesti pakoputkesta kun jousto halkesi..
#2671
9-5 wagon 2.2tid 2004
tech2 ohjelmoinnit, vikakoodien luku jne. pohjois-satakunnassa 041 310 2313 tai yv
Vastaa Viestiin