CD vai CC malli
Käyttö ja tarjonta tuon hyvin pitkälti määrää.
Monikäytössä on helpompi kuljetella jos on korkeita kuskattavia tavaroita ja tietty vapaata pituutta on enempi kun penkin saa nurin.
Mutta kyllä vaan CD:n konttiinkin menee paljon tavaraa ja esim. kauppakassit on huomattavasti mukavampi nostaa sedaniin kun luukku on kevyt käyttää.
Omaan silmään matalakeulasista miellyttää enempi CD kuten allekirjoituksesta saattaa arvata.
Tosin kun taloudesta löytyy jo combisatku ja CC-tonnari niin valinta oli vapaampaa.
Monikäytössä on helpompi kuljetella jos on korkeita kuskattavia tavaroita ja tietty vapaata pituutta on enempi kun penkin saa nurin.
Mutta kyllä vaan CD:n konttiinkin menee paljon tavaraa ja esim. kauppakassit on huomattavasti mukavampi nostaa sedaniin kun luukku on kevyt käyttää.
Omaan silmään matalakeulasista miellyttää enempi CD kuten allekirjoituksesta saattaa arvata.
Tosin kun taloudesta löytyy jo combisatku ja CC-tonnari niin valinta oli vapaampaa.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
-
- "Aero"
- Viestit: 400
- Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
- Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä
CC. Pystykeulalla. Oikea edustus-sportti. Tilaa on vaikka koko kylää kuskata ja liikkuukin ihan kivasti. CD on enemmänkin "pappa-malli" ainakin omaan silmään. Ja pystykeula paljon paremman näköinen kuin viisto. CD:henkin ehdottomasti vaihdettava pystykeula, niin sit vois jopa mennäkin, mutta kaatuvat penkit ratkaisee paljon, pitää olla tilaa kuskata suurempiakin tavaroita tarpeen tullen. Matalakeulaiset eivät niinkään miellytä ja CS:n perä ei ollenkaan.. Ääni siis CC:lle.
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
-
- "Aero"
- Viestit: 400
- Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
- Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä
Noo, vaikkei niitä virallisesti edustustehtävissä olisi koskaan käytettykään, niin olisihan se silti edustava. Kyllä sitä esitellä kehtaa ja ovathan nuo vielä nykyäänkin ajanmukaisia varusteineen.9-5T kirjoitti:Niitä oli paljonkin kunnes CD(9000) keksittiin.rälläkkä kirjoitti:Vähänlaisesti on näkynyt edustustehtävissä CC:tä...saapasjalkakissa kirjoitti:Oikea edustus-sportti.
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
Jaa...Eipä ole ikinä osunut silmään CC:tä valtion käytössä. Yritysten kylläkin...Vaan en minä ainakaan osaa mieltää CC:tä edustusautoksi.Juha96 kirjoitti:Joo, Suomessa jopa ministerien virka-autoina ja tottakai monien yritysten ja valtion virastojen edustuskäytössä myös.9-5T kirjoitti:9000 CC oli suosittu edustusauto virallisesti 1985-> kunnes 1988 tuli CD
kyllä cc:kin oli edustusauto, vai onko väärin että omani on alunperin kuulunut silloiselle porin kaupuinginjohtajalle!?
kait sekin jotain on edustellut!
ääni menee myös cc ja pystykeula... mielestäni cd on liian pitkä(nnäköinen ainakin jos ei muuta)
ja pystykeula mielyttää omaa silmää enempi!
CS toki hienoin vaikkei sitä tässä kyseltykkään!
kait sekin jotain on edustellut!
ääni menee myös cc ja pystykeula... mielestäni cd on liian pitkä(nnäköinen ainakin jos ei muuta)
ja pystykeula mielyttää omaa silmää enempi!
CS toki hienoin vaikkei sitä tässä kyseltykkään!
-
- "Aero"
- Viestit: 400
- Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 21:37
- Paikkakunta: Pohjoisessa etelässä
CC natiseva? Älähän nyt. Ei ne mitään natise. Mikäs ihme täällä nyt porukkaa vaivaa. Mikä tekee CD:stä edustavamman ja hienostuneemman kuin viisiovinen sisarensa? Ja kyllä ihan perus CC:kin voi olla kaunis, vaikkei korisarjaa olisikaan jos on hyvin pidetty. Yhteenvetona kumminkin on sanottava, että Saabejahan ne on molemmat ja sehän on pääasia.Tri-Lo kirjoitti:CC käytännöllinen mutta natiseva(Talladegana/Aerona kauniskin), CD hienostuneempi(sekä jäykemmän takaosan takia että ulkomuodoiltaan), CS kaikki samassa paketissa.
ex: SAAB 9000cs 2.3 Turbo 1992 -myyty
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
ex: SAAB 9000cc 2.0 Turbo 1989 "Uljas Musta" Kesäajossa
Opel Astra 1.7cdti 2011 "käyttishairahdus"
ex:SAAB 900gl 2.0 1984 "Tune" -Edelleen perheessä -myyty-
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Re: CD vai CC malli
Ei vastata sitten kun ei kysytä. Minulle riittää monikäytön tai farkun valintaan jo tieto siitä että tarvittaessa sitä kuljetuskapasiteettia löytyy. Kun ostan autoni aina käytettynä niin korimalli ei aiheuta ylimääräisiä kustannuksia. Ostaisin varmasti sedanin tai vaikka designin (mikä se sitten lieneekään) jos löytäisin siihen riittävän hyvän syyn. Jo pelkät lastenvaunut riittää siihen että ei konttiperäisillä autoilla tee mitään.Tomppa80 kirjoitti:Minulla on ollut pari "monikäyttömallia" esim cc vectra ja cc octavia, ja olen perustellut itselleni monikäyttöön investointia. Mutta montako kertaa olen tarvinnut "monikäyttöä"?, en kertaakaan. On olemassa ns desing malleja jotka takuu varmasti on käytössä huonompia tilankäytöltään, mutta paremman näköisiä tietenkin. En väitä että CD on design malli. Tekisi mieli kysyä sinulta että montako kertaa olet kuljettanut sohvaa tai muuta vastaavankokoista esinettä autossasi, mutta ei kannata vastaus tiedetään. Jos tarvit jatkuvasti paljon tilaa niin tottakai cc tai Hiace Äänestyksen kysymys kumpi hienompi/parempi! Parempi sinun mielestäsi on CC ja sillä hyvä.
Naisten perseiden millimetrin tarkassa analysoimisessa minä olen mestari mutta autojen perseiden ulkonäöstä minä en tajua yhtään mitään. Ja hjuvä niin.
9000CS 2,3