Miten on mielestänne käytyt 9-5:n kohdalla 2002-faceliftin yhteydessä? Onko ongelmiin puututtu

9-5 Wagon haaveena, joten pohdiskelen onko vm. 2002 ratkaisevasti parempi kuin 2001 malli.

Niin, seuraavan vuoden mallithan tulevat yleensä myyntiin jo siinä lokakuun aikoihin.Tannisto kirjoitti:Kiinnostaisi todellakin tietää.
Möivät kutaleet mulle 2002 mallin 2001:nä. Käyttöönottopäivä kun on 27.11.2001. Törkeetä kusetusta, mutta en taida kehdata reklamoida, kiltti kun olen...
Komia kuin mikä!pehmeä jänis kirjoitti:9-5 Wagon haaveena, joten pohdiskelen onko vm. 2002 ratkaisevasti parempi kuin 2001 malli.Uudesta en pidä, ihan vain keulan takia - niin ruma se on!
Niin Suomessa, Ruotsissa toimitukset asiakkaille alkaa heti elo-syyskuussa ja näitä autoja kutsutaan joskus esim. 1995a merkinnällä myynti ilm.ruotsissa.Bart1260 kirjoitti:Niin, seuraavan vuoden mallithan tulevat yleensä myyntiin jo siinä lokakuun aikoihin.Tannisto kirjoitti:Kiinnostaisi todellakin tietää.
Möivät kutaleet mulle 2002 mallin 2001:nä. Käyttöönottopäivä kun on 27.11.2001. Törkeetä kusetusta, mutta en taida kehdata reklamoida, kiltti kun olen...