Ja on paljon helpompi asentaa turbo takas letkujen kanssa.

Aika kireä aikataulu. Hitto kun en enää muista kumminpäin se oli, olikohan niin että öljyputket sopi suoraan ja vesiputkia piti modifioida (vai toisinpäin).2.3i-16 kirjoitti:Eli kertoisitteko vielä hitaammallekin yksilölle, mitä tarvitaan Garrett-->Mitsu konversion tekemiseksiAuto kun ei saisi seisoa enää aamulla hallissa, jossa silloin on oikeitakin töitä, niin kaikki pitäisi olla valmiina jo illalla, jolloin esim Hi-Flex ei ole enään auki
![]()
Uskon, että joku muukin on selkeän ohjeen ja osalistan tarpeessa
Se voi olla, että kiinnostusta löytyy. PCS:stä itse ajattelin hankkia valmiin letkusatsin, mutta jos jollakulla on tarkat ohjeet, joiden kanssa tyhmempikin osaa ostaa Hiflexistä oikeat osat, niin sekin olisi jees.ng900aero kirjoitti:Eli kertoisitteko vielä hitaammallekin yksilölle, mitä tarvitaan Garrett-->Mitsu konversion tekemiseksiAuto kun ei saisi seisoa enää aamulla hallissa, jossa silloin on oikeitakin töitä, niin kaikki pitäisi olla valmiina jo illalla, jolloin esim Hi-Flex ei ole enään auki
![]()
Uskon, että joku muukin on selkeän ohjeen ja osalistan tarpeessa
Muistatko oliko öljyputken banjo myös sama?Frostgrey kirjoitti:Molemmat vesiputket(kuvasta 18,19). Öljyputket ovat samat tai ainakin vm-00 sopi keskenään.
Miksikäs turbo huollot sanoo, että vika on saabin voitelusysteemissä, eikä ahtimessa?SammyWagon kirjoitti:Nuissa Garreteissa on kuulemma joku ns. tyyppivika mikä pitäs olla poistettu tuossa korjatussa versiossa
Miksei noita Mitsuja ole sitten mennyt suhteessa läheskään niin paljon tai en ole ainakaan kuullut. Voihan "vikaa" olla voitelusysteemissäkin mutta tuo Mitsu ei välttämättä ole sille niin nirso kuin Garretti.Miksikäs turbo huollot sanoo, että vika on saabin voitelusysteemissä, eikä ahtimessa?