Tai 9 vuotta ja 4 päivää varustella ja koeajaa sitä niin että tyttö saa hyvän auton9-5T kirjoitti:Ainakin se sama kuin Avenniksen mainoksessa Tuollainen kyllä kelpaisi ja enään 9 vuotta ja 4 päivää aikaa hommata avo Saab tytölle.ng900aero kirjoitti:Mitäs rumaa tuossa perässä nyt sitten on?Meikku kirjoitti:Jos näistä kahdesta pitäisi valita, niin OG900 - tai sit 9-3, mut kun ei ollut vaihtoehdoissa... NG900 peräpää on RUMA!
http://groups.msn.com/Saabisti74/uusitu ... hotoID=309
Cabbe mutta kumpi OG900 VAI NG900
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Kyllä olisi parempi että tytär oppisi ajamaan autolla hyvissä ajoin ennen ajokorti-ikää, itsekin ajelin faijan kajakilla 8-vuotiaana pitkin hiekkateitä faijan istuessa vieressä9-5T kirjoitti: Ainakin se sama kuin Avenniksen mainoksessa Tuollainen kyllä kelpaisi ja enään 9 vuotta ja 4 päivää aikaa hommata avo Saab tytölle.
Joten kannattaisi hankkia avoauto hänelle asap
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
No kun en vaan tykkää siitä - itellä oli umpikoppaisena, mut siitä piti päästä mahdollisimman äkkiä eroon. En tiedä miksei se viehätä yhtään...ng900aero kirjoitti:Mitäs rumaa tuossa perässä nyt sitten on?Meikku kirjoitti:Jos näistä kahdesta pitäisi valita, niin OG900 - tai sit 9-3, mut kun ei ollut vaihtoehdoissa... NG900 peräpää on RUMA!
http://groups.msn.com/Saabisti74/uusitu ... hotoID=309
#2367
Saabisti v. 1981-2007, 03/2011-09/2012
3x99, 90, OG+NG900, 9-3, 2x9-5 Wagon, Chrysler Sebring 09/07-03/08,
Dodge Avenger 03/08-03/11, 9-3 TTiD 03/11-09/12, Dodge Avenger 11/12->?
Saabisti v. 1981-2007, 03/2011-09/2012
3x99, 90, OG+NG900, 9-3, 2x9-5 Wagon, Chrysler Sebring 09/07-03/08,
Dodge Avenger 03/08-03/11, 9-3 TTiD 03/11-09/12, Dodge Avenger 11/12->?
No jaa... , älä vaan hanki 17" vanteita alle. Oma oli ihan ok 15 tuumasilla ja kaverin oma 16" :silla ok, mutta nyt kun laitoin 17" vanteet omaani niin ei enää oikein mielytä (ihan siisti kylläkin).ng900aero kirjoitti:Ng on paljon parempi ajaa kuin muistinkaan, korkeintaan vaatisi talviajoja silmälläpitäen kunnollisen clämpin, koskas niitä taas aletaankaan valmistamaan?
45 sarjan rengas tuntuu olevan myrkkyä ng:lle.
9-5:sessa 225/45-17 tuntuu oikein hyvältä mutta NG avoon ei.
Ruotsin foorumilla oli aivan samaa mieltä usea kirjoittaja siitä että NG avossa ei oikein toimi "iso"pyörä.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Omassani on alkuperäiset 16" Viking Aerot 205/50 -misukoilla, tuntuu menevän ihan nätisti ja vetelemättä.valtteri kirjoitti:
No jaa... , älä vaan hanki 17" vanteita alle. Oma oli ihan ok 15 tuumasilla ja kaverin oma 16" :silla ok, mutta nyt kun laitoin 17" vanteet omaani niin ei enää oikein mielytä (ihan siisti kylläkin).
Ruotsin foorumilla oli aivan samaa mieltä usea kirjoittaja siitä että NG avossa ei oikein toimi "iso"pyörä.
Kovakattoisessa ng:ssä oli sama koko nastarenkaissa ja niillä ajo meni ihan mahdottomaksi, ei ollut mitään tuntumaa ratin ja asfaltin välillä.
Ei oikein viitsisi ruveta vaihtelemaan ämpäillistä uretaanipuslia, sitten tietty alkaa rasittamaan koria rajummin?
Mutta ihan samoihin tilannenopeuksiin noilla mutkapätkillä tuolla pääsee kuin vaikkapa tonnarillakin, eli ei ole mielestäni mikään erityisen veltto
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Tuli harrastettua renkaan vaihtoa ja taas voi vain todeta että Ng cabbe ei tykkää 17" vanteista vaikka oma silmä tykkääkin
nyt on kaikissa "suvikummit"
nyt on kaikissa "suvikummit"
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Ihan ulkonäköä silmällä pitäen jo kallistuisin ng:n puoleen. Sinänsä huvittavaa, että vaikka tuon umpi-ng:n perä ei oikein silmään tunnu oikein mieluisalta, mutta cabbessa on oikein toimiva. Ja onhan nuo varusteetkin ihan mukava lisä tuossa. Pääsisi joskus vaikka koeajamaan. Tai edes avon kyytiin. (Koskaan istunut edes pysäköidyssä avoautossa, ei edes autoliikkeessä.)
Pitäisikö sitä suunnata tuonne Uuteenkaupunkiin, jossa sen erään liikkeen pihassa on se yksi cabbe-ng edelleen. Ei tietoa montako vuotta seissyt jo ko. liikkeen pihalla. Lieneekö hinnalla osuutta asiaan?kristian kirjoitti:Pitäis kyllä jonain päivänä päästä kokeilemaan cabbe-Sabaa (mallista riippumatta). Paria avomallin E36-Bemaria on tullut ajettua, mutta eipä sellaisia nyt oikein voi autoiksi sanoa
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=35152
Tuossa vielä linkki tähän cabbeen.
EDIT: Vuosiluku oli 2003 jolloin tuossa liikkeessä pistäydyttiin. Onhan siitä jo aikaa.
Viimeksi muokannut haffu, To Huhti 19, 2007 05:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.