SC:n tilanjaka ja spoileri?

Vuonna 2003 esitelty uuden sukupolven 9-3.
Vastaa Viestiin
Marko A
"Hölösuu"
Viesti:

SC:n tilanjaka ja spoileri?

Viesti Kirjoittaja Marko A »

Moi,

Onko kellään käytössä combin takakontin tilanjakajaa:

Kuva

Jos on niin kokemuksia jakoon. Istuuko asiallisesti, rämiseekö jne?

Toiseksi, kevättä pukkaa ja tekis mieli hieman "ehostaa" joten tuli mieleen aeron etuspoileri. Onko ihan tylsä idea laittaa, jos muuten autossa on perus helmat. Kuvia vastaavasta kombinaatiosta on netistä nähty ja ei minusta näytä kovin pahalta, päinvastoin. Mitähän mahtaa maksaa tuo spoikka?
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
uus suabisti
"Koeajolla"

Viesti Kirjoittaja uus suabisti »

Moikka,

Omaan SC on laitettu aeron etuspoileri ja mielestäni se käy oikein hyvin, vaikka se onkin perusmusta niin kuin muutkin helmat. Toki korinväriseksi maalattuna olisi varmasti parempi. Hinnasta en osaa sanoa mitään, kun spoileri oli valmiina jo ostettaessa.[/img]
uusi93
"Aero"

Re: SC:n tilanjaka ja spoileri?

Viesti Kirjoittaja uusi93 »

Marko A kirjoitti:Moi,

Onko kellään käytössä combin takakontin tilanjakajaa:

Kuva

Jos on niin kokemuksia jakoon. Istuuko asiallisesti, rämiseekö jne?
Mulla oli Combissa ko takakontin tilanjakaja ja olin todella tyytyväinen siihen. Ei rämissyt ja istui todella asiallisesti. Ainoa miinus joka siinä oli on, että sitä ei saa kuin tiettyyn kohtaan jakamaan tavaratilan, koska katossa pitää olla vahvike, jota vasten se kiristetään paikalleen. Itse olisin halunnut laittaa sen tavaratilan keskelle, niin olisi ollut koiralle riittävästi tilaa ja olisi mahtunut hyvin tavaraakin, mutta nyt se piti laittaa siten että tavaratila jakautuu about 1/3 ja 2/3, joten tuo 1/3 ei riitä koiralle ja 2/3 on jo turhan paljon. Tuon kanssahan pitää hankkia myös se metallinen tavaratilaverkko.

Enää mulla ei ole tätä käytössä, kun ei ole enää sportcombiakaan vaan taas sportsedan (ja ei ole enää koiraakaan..).
Vastaa Viestiin