Jamppa kirjoitti:Mutta eihän se saappi saakaan mitään maksaa, ilmaiseksi kun saa niin hyvä on, jopa harvinaisenkin auton.
Kerro toki mitä 16v turbossa 90-luvun alkupäiviltä on niin ihmeellistä ja harvinaista että se pitäisi hinnoitella yli 2.3T Tonnarin.
Vaikka noita asioita miten väännellään niin og900:ssa ei vielä oikein ole keräilykappaleita tai harvinaisuuksia kuin aivan mallisarjojen alun turbot ja aerot.
Toki noiden 90-luvun alun vehkeidenkin arvo nousee koska teräksen maailman markkinahinta nousee
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Jamppa kirjoitti:Mutta eihän se saappi saakaan mitään maksaa, ilmaiseksi kun saa niin hyvä on, jopa harvinaisenkin auton.
Kerro toki mitä 16v turbossa 90-luvun alkupäiviltä on niin ihmeellistä ja harvinaista että se pitäisi hinnoitella yli 2.3T Tonnarin.
Vaikka noita asioita miten väännellään niin og900:ssa ei vielä oikein ole keräilykappaleita tai harvinaisuuksia kuin aivan mallisarjojen alun turbot ja aerot.
Toki noiden 90-luvun alun vehkeidenkin arvo nousee koska teräksen maailman markkinahinta nousee
no onkos tuo ihan perus turbo? Eipä noita S malleja liialti taida olla olemassa. vai onko niitä jokaisella? Etippä semmoisia täältä suomessa ja kerro mitä maksavat. Tuo yksilö vaikutti aika asialliselta kuvissa. Suomessa noita en ole nähnyt myynnissä pitkään aikaan.
Ja katsos mitä tuon ikäluokan TurboS tonnarit maksavat. nettiautossa on yksi myynnissä, hintaa sillä 7000€, ja oliko jopa ylikin. kun ei niitäkän ole tehty kuin noin 800 kpl.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Jamppa kirjoitti:
no onkos tuo ihan perus turbo? Eipä noita S malleja liialti taida olla olemassa. vai onko niitä jokaisella? Etippä semmoisia täältä suomessa ja kerro mitä maksavat. Tuo yksilö vaikutti aika asialliselta kuvissa. Suomessa noita en ole nähnyt myynnissä pitkään aikaan.
Eikös tuo Turbo-S ole ihan perus-Aero. Eihän noita nyt usein myynnissä ole, mutta kun on, niin hintaa on tavallisesti ainakin pari tonnia vähemmän.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo. '84 900T8 Museoautoprojekti
aero, paitsi penkeissä on pieni ero aeroon verrattuna. ässä mallia on tehty käsittääkseni 91-93 välisenä aikana, voin olla kyllä väärässä. Suomessa noita olen yhden nähnyt myynnissä, sekin oli klubilaisella. Noiden arvo on hiukan eri kuin perus turbon, kun ottaa huomioon että niitä ei paljoa ole olemassakaan.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mimmi kirjoitti:"S" ja "turboS" ovat kaksi eri mallia. TurboS vastaa meidän Aeroa (joka on ollut mallinimenä vain Ruotsissa ja Suomessa, Opel kun on rekisteröinyt Aero-mallinimen mm. USA:ssa).
Tuo TurboS on jännä juttu. Sitä kun on nähty netissä Aero helmoilla ja ilman, enkä nyt puhu 900 S mallista. Liekö sitten ihan alkuperäisenä siinä tapauksessa. Suomessa näkemäni TurboS mallit (joista toinen omassa tallissa) on molemmat olleet mallia 91 ja kummassakin sähköistetyt nahkapenkit mokkalisukkeilla.
Sitten lisäksi vielä nim. Mustin Cabbe jossa myöskin persiissä merkintä TurboS, eli avokkaanakin löytyy ko. mallia. Niin, ja rekisteriotteessa lukee Aero.