Harrastatko Illegal street racing = (Laiton Katukilpailu)
Monesti tulee kyllä hieman polkaistua, varmaan itseasiassa useammin kuin lähdettyä rauhallisesti, mutta suuriin nopeuksiin asti erittäin harvoin. Jos provosoinut jää heti alkuunsa selvästi, niin yleensä jo kolmoselle vaihtaessa löysäillään.. viimeistään siinä hieman alle sakkorajan.
Toki olosuhteiden ollessa kehnot/on muutakin liikennettä paikalla tahikka jos tiedetään että se provoileva on ihan muiden turvallisuudesta välittämätön reikäpää, niin jätetään koko leikki väliin.
Tahallista ärsyttämistä en kuitenkaan suosittele kokeilemaan(esim. kiihdyttämällä rinnalla minun ollessa ohitettamassa tai roikkumalla puskurissa tarpeettomasti), minun vanha ropponen ei pahasti säikähdä vaikka tulisi pieni "pusukin"..
Toki olosuhteiden ollessa kehnot/on muutakin liikennettä paikalla tahikka jos tiedetään että se provoileva on ihan muiden turvallisuudesta välittämätön reikäpää, niin jätetään koko leikki väliin.
Tahallista ärsyttämistä en kuitenkaan suosittele kokeilemaan(esim. kiihdyttämällä rinnalla minun ollessa ohitettamassa tai roikkumalla puskurissa tarpeettomasti), minun vanha ropponen ei pahasti säikähdä vaikka tulisi pieni "pusukin"..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
-
- "Hirsch"
- Viestit: 809
- Liittynyt: Su Helmi 13, 2005 18:23
- Paikkakunta: Varkaus
Lähden aina valoista nopeasti, joten jotkut tulkitsevat tuon kisaksi.. Pikkupiru herää aina silloin tällöin, kun vieressä olija alkaakin kinnaamaan rinnalle.
Lopetan kuitenkin kiihdyttämisen *aina*, kun nopeusrajoitus tulee vastaan, eli en välttämättä ole mikään kovin mielenkiintoinen kilpakaveri. :-D
Syy tähän: sakot 27km/h ylityksestä 30km/h-alueella saivat minut kerrasta nopeusrajoitusten kunnioittajaksi.. Kyllähän se teki kivan loven pankkitiliin.
Nykyisin taajamassa aika tarkkaan (mittarivirhe huomioiden) suurinta sallittua (nykyään osaan myös katsella noita piilossa olevia kolmenkympin lätkiä ;-) ja taajaman ulkopuolella sitten 5-10 km/h ylinopeutta, riippuen vähän onko maantie vai moottoritie.
Lopetan kuitenkin kiihdyttämisen *aina*, kun nopeusrajoitus tulee vastaan, eli en välttämättä ole mikään kovin mielenkiintoinen kilpakaveri. :-D
Syy tähän: sakot 27km/h ylityksestä 30km/h-alueella saivat minut kerrasta nopeusrajoitusten kunnioittajaksi.. Kyllähän se teki kivan loven pankkitiliin.
Nykyisin taajamassa aika tarkkaan (mittarivirhe huomioiden) suurinta sallittua (nykyään osaan myös katsella noita piilossa olevia kolmenkympin lätkiä ;-) ja taajaman ulkopuolella sitten 5-10 km/h ylinopeutta, riippuen vähän onko maantie vai moottoritie.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
Käytän yleensä ylivoimaista alavääntöäni tehokkaiden turbosaapien kiusaamiseen Ooppelillani. Valoja vilkuttelevat katkerina...
No joo, vitsit sikseen. Tiisselillä se on tuo Racettaminen astetta tarkempaa hommaa, pitää uhri valita paljon tarkemmin
Muuan Nuorisomallisen TDI-Golffin muistan kyykyttäneeni.
Moottoritielle meni ääni, suoralla jätätin.
No joo, vitsit sikseen. Tiisselillä se on tuo Racettaminen astetta tarkempaa hommaa, pitää uhri valita paljon tarkemmin
Muuan Nuorisomallisen TDI-Golffin muistan kyykyttäneeni.
Moottoritielle meni ääni, suoralla jätätin.
Kyllä se näin useimmiten on, nokivasarasta pitäis päästä ohi kun on tiellä mutta kun ei näy edes tietä..Jokko P kirjoitti:Kyykytin monta saappia edellisellä piristetyllä 200D mersullamme moottoritiellä ja liikennevaloissa
Pientä harmitonta kilpaa tulee ajettua lähes päivittäin jonkun kanssa. Mustaa savua työntävä mersu ilmeisesti provosoi muita tielläliikkujia.
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1102
- Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
- Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki
vain kerran
Pahoin pelkään että vielä joskus iskee piru nyt kun on stage 4 kiinni.
Toistaiseksi on vain yksi päänahka kun yksi mondeo tuli jätettyä. En tiedä mikä se oli, mutta v6 luki lokarissa. Se olisi varmaan kyllä jäänyt kajakillakin (n. 100 hv etupyöristä). En tiedä oliko se kisaamista kun ei tarvinnut painaa juurikaan kaasua ja voortin mylvintä kuului tonnariini asti. Tuli sellainen fiilis että onko kova jätkä jos vie lapselta tikkarin?
Toistaiseksi on vain yksi päänahka kun yksi mondeo tuli jätettyä. En tiedä mikä se oli, mutta v6 luki lokarissa. Se olisi varmaan kyllä jäänyt kajakillakin (n. 100 hv etupyöristä). En tiedä oliko se kisaamista kun ei tarvinnut painaa juurikaan kaasua ja voortin mylvintä kuului tonnariini asti. Tuli sellainen fiilis että onko kova jätkä jos vie lapselta tikkarin?
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61.
Oli tässä eräänä päivänä kehä III:lla vajaat 120 lasissa (80:n rajotus) ja katoin että joku Volkkarihan yrittää ohi. Kun sitten nostin nopeuden 130:n niin alkoi Volkkarissa vilkkua sinisiä ja punaisia valoja...
Eipähän tarvii nyt pariin viikkoon kisailla.
Eipähän tarvii nyt pariin viikkoon kisailla.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mulla kävi kans kerran tollain, kaheksan kympin alueella ajoin 90 ja tuli joku pakettiauto puskuriin kii eikä menny ohi... Nooh kaasua vaan ja samantien valoshow takana -> rekisteriote, ajokortti ja pitkä puhallus. Toivottivat hyvää illanjatkoa, ei edes huomautettu nopeudestapuu kirjoitti:Oli tässä eräänä päivänä kehä III:lla vajaat 120 lasissa (80:n rajotus) ja katoin että joku Volkkarihan yrittää ohi. Kun sitten nostin nopeuden 130:n niin alkoi Volkkarissa vilkkua sinisiä ja punaisia valoja...
Niin joo ja sitte pariin otteeseen on käyny niin, että kun kohtuu kovas vauhdis on tullu poliisi vastaan niin ovat vaan heiluttaneet etusormee siinä ratilla Joka kerta niis on kyllä ollu ihan hyvä ettei oo sattunu oleen tutkaa autos
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Juu joskus pimeällä ajoin parinkympin ylinopeutta ja söin vielä viiliä ajaessani niin sattui tulemaan poliisi vastaan, mutta vilkuttelivat vaan katolla olevaa "POLIISI"-kylttiä pari kertaa. Monta kertaa tullut läheltä piti -tilanteita, mutta nyt...
Mutta onneksi tuli nyt 2.0 imudiisseli työautoksi, niin ei lipsahda niin helposti.
Mutta onneksi tuli nyt 2.0 imudiisseli työautoksi, niin ei lipsahda niin helposti.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mä luulen että Tampereella on tällä hetkellä yksi aika v*ttuuntunut tämmöisen kuljettaja...
Niin ja galluppiin vastasin että motarillahan ne tehot testataan.
Niin ja galluppiin vastasin että motarillahan ne tehot testataan.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Tommosen kanssa tuli ite joskus motarilla testattua, mutta kakkoseksi jäin, kun oli by-passi rikki, eikä ahtanut kunnolla. Ei ollut stageakaan vielä silloin.Mawerick kirjoitti:Mä luulen että Tampereella on tällä hetkellä yksi aika v*ttuuntunut tämmöisen kuljettaja...
Niin ja galluppiin vastasin että motarillahan ne tehot testataan.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470