Takuu ei autossa ole voimassa, mutta 150000 km kohdalla koneen kuunteli Turun Autohalli, jossa sanottiin ettei jakopääremontti ainakaan äänen perusteella ole tarpeen. Omastakaan mielestäni kone ei kummemmin rahise. Niillä kilometrein avasin öljypohjan ja putsasin imusihdin. Jos autohallissa olisi todettu jakopään olevan remonttikunnossa, olisin tehnyt senkin kuntoon.Saappi Kuski kirjoitti:Kysyisin sinuna nyt kuitenkin seuraavassa määräaikaishuollossa että kuntelevat sen jakopään kun (jos) sullakin on vielä takuu voimassa. Jakopää oli minullakin omasta mielestäni suht. äänetön 110tkm huoltoon mennessä ja minulle ilmoitettiin että remontti tehdään takuuseen seuraavalla viikolla kun pyysin tutkimaan sen huollon yhteydessä. Kone joka paikasta puhdas ja öljyt vaihdettu aina 7-12tkm välein. Aivan täsmälleen sama tilanne oli eräällä toisellakin saman verran ajetulla aerolla jokin aika sitten.2.3i-16 kirjoitti: Ei tuo jakopään remontti taida kuitenkaan ihan kaikkia 9-5:sia koskea, sillä omassani jakopään kunto on hyvä ja kiristimessäkin varaa reilusti vielä ja kilometrejä on 2002 mallisessa autossa 162000.
Taitaa riippua ihan tähtien asennosta millä kilometreillä missäkin autossa ketjuremontti on aiheellinen.
Omassani toki kone vaikutti muutoinkin melkoisen puhtaalta.
Kuten todettua, ketjun venymä ei ollut kuin muistaakseni 7mm.
Auto ei ole 70000 km jälkeen käynyt merkkihuollossa, vaan huollettu suurimmalta osin itse ja muun on tehnyt Länsikeskuksen Autohuolto (esim iskarit).